
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Mitsubishi Motors“ priverstas mažinti gamybą „NedCar“ gamykloje
Ketindamas atleisti apie tūkstantį Olandijoje esančios „NedCar“ gamyklos darbuotojų ir palikti tik vieną darbo pamainą „Mitsubishi Motors“ paragino darbininkus nestreikuoti. „Mitsubishi“ Europos padalinio prezidentas Timas Tozeras teigė, kad dėl protesto akcijų sumažėtų pardavimai, ir padėtis taptų dar blogesnė. „NedCar“ darbuotojų skaičių Japonijos gamintojas priverstas mažinti dėl „DaimlerChrysler“ sprendimo sustabdyti „Smart ForFour“ gamybą. Š is keturvietis „Smart“ modelis sudaro apie trečdalį „NedCar“ gamybos apimčių.
„Mitsubishi“ ketina ir toliau derėtis su darbuotojų atstovais, tačiau pastarieji pasigenda aiškumo. Nerimaudami dėl didžiausios Limburgo provincijos bendrovės likimo keli šimtai darbininkų surengė įspėjamąjį streiką.
Dėl prastų „Smart ForFour“ ir „Mitsubishi Colt“ pardavimų 2004 m. „NedCar“ atleido apie 1,800 darbininkų, o pamainų skaičių sumažino iki dviejų. Š iuo metu gamykloje dirba apie 3 tūkst. žmonių. Nuo „NedCar“ konvejerio per metus nurieda apie 80 tūkst. „Colt“, tuo tarpu gamyklos pajėgumai siekia net 280 tūkst. automobilių per metus.
T.Tozeras teigė, kad Japonijos bendrovė ketina tęsti „Colt“ gamybą Olandijoje. Pasak jo, kovo 31 d. pasibaigusiais apskaitiniais metais „Mitsubishi“ Senojo žemyno rinkoje realizavo apie 265 tūkst. automobilių. Kovo mėnesį pavyko parduoti 12 tūkst. „Colt“. Vadovas teigė manąs, kad gamykla gali veikti pelningai, tačiau darbuotojų streikai pakirstų pardavimus ir padėtis tik pablogėtų.
Š iek tiek anksčiau „Mitsubishi“ skelbė, kad norint gauti pelno „NedCar“ gamybos apimtys turėtų siekti bent 130 tūkst. automobilių per metus. T.Tozeras tikino, kad kol kas sunku pasakyti, kokie kiti „Mitsubishi“ modeliai galėtų būti gaminami Olandijoje, nes dar nežinoma „NedCar“ kaštų struktūra.
„Mitsubishi“ nekomentuoja „DaimlerChrysler“ kompensacijos dydžio, tačiau pats Vokietijos gamintojas skelbia, kad sprendimas sustabdyti „ForFour“ gamybą jam atsieis apie milijardą eurų (3,5 mlrd. Lt).
Balandis 20, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą