
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Mitsubishi Motors“ paskelbs apie savo milžiniškus nuostolius
Pasak Japonijos laikraščio „Yomiuri“, „Mitsubishi Motors“ turėtų paskelbti apie šių finansinių metų pajamų prognozės sumažinimą ir planuojamą daugiau kaip 4,3 mlrd. dolerių (11,4 mlrd. Lt) nuostolį. Anot Japonijos laikraščio, ankstesnioji 240 mlrd. jenų (6,12 mlrd. Lt) nuostolio prognozė turėtų būti padidinta iki 450 mlrd. jenų (11,47 mlrd. Lt). Pasak „Yomiuri“, „Mitsubishi Motors“ nukentėjo dėl naujų turto apskaitos standartų bei „DaimlerChrysler“ pareikalautos kompensacijos už žalą.
Kiti spaudos šaltiniai pranešė panašią sumą – „Kyodo“ spaudos agentūra mano, kad nuostoliai viršys 400 mlrd. jenų (10,19 mlrd. Lt). „Mitsubishi Motors“ kol kas šios informacijos nekomentuoja.
Teigiama, kad šių metų sausį „Mitsubishi Motors“ užsitikrino dar 300 mlrd. jenų (7,65 mlrd. Lt) paramą iš„Mitsubishi“ grupės bendrovių. Praeitų metų balandį ji gavo 496 mlrd. jenų (12,64 mlrd. Lt) paramą, tačiau reikalai pablogėjo paaiškėjus, kad „Mitsubishi Motors“ dar iki galo neišsprendė su defektų slėpimu susijusių problemų.
Vasaris 2, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą