
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Mitsubishi“ sumokės „DaimlerChrysler“ 770 mln. dolerių kompensaciją
Laikraštis „Nihon Keizai“ pranešė, kad „Mitsubishi Motors“ greičiausiai susitars su „DaimlerChrysler“ dėl 50-80 mlrd. jenų (1,28-2,04 mlrd. Lt) kompensacijos už padarytą žalą.
„DaimlerChrysler“ dar 2004 m. birželio mėnesį pareikalavo, kad „Mitsubishi Motors“ atlygintų nuostolius dėl „Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corp.“ nuvertėjimo, susijusio su defektų slėpimu ir automobilių atšaukimais. Manoma, kad susitarimas gali būti pasiektas dar šį mėnesį ir įtrauktas į „Mitsubishi Motors“ gelbėjimo planą, kuris bus paskelbtas sausio pabaigoje.
2004 m. sausį „DaimlerChrysler“ už 52 mlrd. jenų (1,33 mlrd. Lt) padidino savo „Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corp.“ akcijų paketą iki 65%. Anksčiau už 43% šios bendrovės akcijų „DaimlerChrysler“ sumokėjo 768 mln. dolerių (2,022 mln. Lt). Po akcijų įsigijimo paaiškėjo, kad „Fuso“ net aštuonerius metus slėpė savo gaminių defektus.
„Mitsubishi Motors“ atskyrė „Fuso“ 2003 m. sausį ir dabar valdo 20% šios bendrovės akcijų. „Mitsubishi Motors“ išgyvena sunkų laikotarpį, nes 19% akcijų valdantis „DaimlerChrysler“ nesutiko dalyvauti jos gelbėjime ir paliko ją kitų „Mitsubishi“ grupės bendrovių valiai.
Sausis 28, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą