Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Mitsubishi“ grupė investuos dar 2,93 mlrd. dolerių į „Mitsubishi Motors“
„Mitsubishi“ grupės bendrovės bandančiam atsigauti automobilių gamintojui „Mitsubishi Motors“ suteiks dar 2,93 mlrd. dolerių (7,79 mlrd. Lt) paramą.
Vienintelis nuostolingai veikiantis Japonijos automobilių gamintojas siekia atgaivinti savo veiklą po automobilių defektų slėpimo skandalo ir stambiausio akcininko „DaimlerChrysler“ pasitraukimo. Po šio skandalo „Mitsubishi“ pardavimai Japonijoje smuko 40%. Didelį finansinės pagalbos paketą „Mitsubishi Motors“ jau gavo pernai.
„Mitsubishi Motors“ paprastąsias ir privilegijuotąsias akcijas įsigis kitos „Mitsubishi“ grupės bendrovės: įrengimų gamintojas „Mitsubishi Heavy Industries“, prekybos bendrovė „Mitsubishi Corp.“, ir finansinių paslaugų teikėjas „Mitsubishi Tokyo Financial Group“. Vėliau šios bendrovės taip pat gali perimti dalį „Mitsubishi Motors“ turto ir siekti gauti paramą iš„Bank of Tokyo-Mitsubishi“ bei „Mitsubishi Trust & Banking Corp.“. Tokiu atveju bendra finansinės pagalbos suma gali pasiekti 400-500 mlrd. jenų (10-13 mlrd. Lt).
Eilinį savo atsigavimo planą „Mitsubishi Motors“ turėtų paskelbti sausio 28 d. Manoma, kad svarbiausia jame bus naujai gauta finansinė pagalba ir gaminamų automobilių tiekimas kitiems gamintojams.
„Mitsubishi“ neseniai paskelbė kasmet „Nissan“ tieksianti po 36 tūkst. taip vadinamų mikro automobilių (kurių variklio darbinis tūris neviršija 0,66 l.). Be to, „Mitsubishi“ jau dabar „Nissan“ kasmet patiekia 20 tūkst. komercinių automobilių. Manoma, kad sausio 28 d. gali būti paskelbtas susitarimas dėl automobilių tiekimo ir „PSA/Peugeot-Citroen“. Vis dėlto tiek „Nissan“, tiek ir PSA susilaiko bet kokių dar artimesnių ryšių su „Mitsubishi“.
„Mitsubishi Motors“ padidino savo nuostolio prognozę 10 mlrd. jenų iki 240 mlrd. jenų (6 mlrd. Lt) ir perspėjo, kad kitąmet dėl perteklinių pajėgumų mažinimo jos nuostoliai gali dar labiau išaugti.
Sausis 24, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
Shashikant
Valenta chiar crezi ca asta e problema doar a isorlur??? E situatia tuturor tarilor a carui PIB /loc e mai mic de 20 000 dolari. Hai sa ne uitam la birna noastra. Crezi ca statisticile spun adevarul? Eu ma uit doar la satul meu natal ce se intimpla. In 1992 era unul din cele mai mari in Moldova, acum acolo daca sunt vreo 4000 din cele 10000 persoane. In ultimii 5 ani doar in jurul casei natale au decedat fie de la betie fie alte boli (cancer sau legate de consum exagerat de alcool) vreo 7 persoane din cele 30.Daca in anii 2000 in sat se adunau in clasa 1 cite 5 clase a cite 20- 25 elevi anul trecut abea au reusit sa faca 2 clase a cite 18 elevi. Cum poti atunci sa crezi statisticilor care zic ca la noi e doar o descrestere de 1-2 procente??? Comunistii au mintit fara rusine, Moldova degradeaza in ritmuri ce te lasa fara cuvinte. In ultimii 10 ani a crescut alarmant analfabetismul, problema cu care nici in cosmaruri nu credeam ca va fi. Si poti sa numesti o persoana ca nu este analfabet daca el in viata lui nu a citit un articol din ziar si unica indeminare ce tine de alfabet este sa faca iscalituri si sa citeasca preturile de la magazin??? dar in asa situatie deja se afla jumatate din populatie!!!
Parašykite komentarą