Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Michelin“ investuos Lenkijoje apie 500 mln. eurų
Prancūzijos padangų gamintojas „Michelin“ rengiasi investuoti 500 mln. eurų (1,726 mln. Lt) ir išplėsti šiaurės rytų Lenkijoje esančią Olsztyno padangų gamyklą. Lenkijos investicijų agentūros „PAlilZ“ atstovo Sebastiano Mikoszo teigimu, derybos jau beveik baigtos, liko suderinti tik techninius klausimus. Anot jo, ši investicija turėtų sukurti apie tūkstantį darbo vietų.
„Michelin“ Lenkijos padalinio atstovai nenorėjo komentuoti susitarimo deryboms dar nesibaigus, tačiau patvirtino, kad gamyklos plėtimui „Michelin“ išsinuomos 82 hektarų sklypą.
Š iek tiek anksčiau žiniasklaida teigė, kad ši investicija gali siekti 600 mln. eurų (2,072 mln. Lt).
Lenkija taip pat tikisi, kad Pietų Korėjos padangų gamintojas „Hankook“ šioje šalyje statysis gamyklą ir investuos 700 mln. eurų (2,417 mln. Lt). Sprendimas dėl „Hankook“ gamyklos turėtų būti paskelbtas iki kovo pabaigos.
Japonijos žiniasklaida pranešė, kad „Bridgestone“ irgi svarsto galimybę statyti gamyklą Lenkijoje ir investuoti 500 mln. dolerių (1,306 mln. Lt).
Pagrindiniai Lenkijos varžovai konkurencinėje kovoje dėl „Hankook“ gamyklos yra Vengrija ir Slovakija. Pasak S.Mikoszo, „Hankook“ gali atkreipti dėmesį į visuomenės paramą gamyklos statybai, kas tikrai nėra stiprioji Lenkijos pusė. Tuo tarpu Slovakijos vyriausybė šioje srityje turi nemažą įdirbį.
Lenkija jau pralaimėjo Slovakijai keletą didelių investicijų, pavyzdžiui, „Toyota“ bei „Hyundai“/„Kia“ gamyklų statybas. Investuotojai pasirinko Slovakiją dėl pigesnės darbo jėgos, mažesnių mokesčių bei geresnio kelių tinklo.
Vasaris 25, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą