„Mercedes-Benz“ ir BMW metus pradėjo skirtingai

„DaimlerChrysler“ prestižinių automobilių padalinio „Mercedes Car Group“ pardavimai sausio mėnesį smuko 6,4% iki 71,900 vnt. „Mercedes“ grupės atstovai dėl to kaltina modelių gamos pasikeitimus bei dėl brokuoto dyzelinio kuro siurblio sulėtėjusią gamybą. Dėl šios ydingos detalės nukentėjo ir pagrindinis „Mercedes-Benz“ konkurentas BMW.

“Rolls-Royce Phantom”

Pačios „Mercedes-Benz“ markės pardavimai smuko 12,1% iki 61,300 vnt., o „Smart“ rezultatai išaugo 50,6% iki 10,600 vnt.

„Mercedes Car Group“, į kurią įeina „Mercedes-Benz“, „Smart“ ir „Maybach“ markės, pardavimai Vokietijoje sausio mėnesį smuko beveik 16% iki 16 tūkst. vnt., pačios „Mercedes-Benz“ markės pardavimai sumažėjo maždaug 18% iki 14,300 vnt. Kitose Vakarų Europos šalyse grupės pardavimai išaugo apie 2,8%, bet smuko JAV ir Azijoje.

2004 m. „Mercedes Car Group“ pardavimai sumažėjo 0,8% iki 1,2 mln. vnt., tačiau bendrovės vadovas Eckhardas Cordesas patikino, kad šiemet rezultatai pagėrės. Pernai „Mercedes-Benz“ išleido penkis naujus modelius, o artimiausiu metu pasirodys dar du iki šiol negaminti nauji modeliai, naujos kartos M klasės visureigis ir S klasės limuzinas.

Pernai pristato A klasės „Mercedes-Benz“ pardavimai sausį išaugo apie 13% iki 10,800 vnt.

“Mercedes-Benz ML”

„Mercedes Car Group“ visuomet buvo pelningiausias „DaimlerChrysler“ padalinys, tačiau spalio mėnesį ji smarkiai sumažino 2004 m. pajamų prognozę. Bendrovės rezultatai nukentėjo dėl modelių keitimo, valiutų kursų svyravimo bei brangiai atsiėjusių kokybės problemų.

Tuo tarpu BMW 2005 m. pradėjo sėkmingai – grupės pardavimai išaugo 10%, jai puikiai sekėsi pagrindinėse Vokietijos ir JAV rinkose.

BMW markės pardavimai padidėjo 9,5% iki 64,785 vnt., o „Mini“ pardavimai išaugo 11,9% iki 16,987 vnt. Tuo tarpu „Rolls-Royce“ sausį pardavė 32 „Phantom“ ir smuktelėjo 32%.

Š iemet BMW taip pat planuoja rekordinius pardavimus. Daugiausiai prie to turėtų prisidėti naujos kartos 3 serijos modelio pasirodymas kovo mėnesį. Manoma, kad vien dėl pernai debiutavusio 1 serijos modelio grupės pardavimai išaugs 120-150 tūkst. vnt.

Nors pernai BMW grupės pardavimai aplenkė „Mercedes Car Group“, tačiau „Mercedes-Benz“ dar lenkė BMW markę.

Paskatintas didžiausios savo istorijoje naujų modelių pristatymo programos BMW tikisi ir rekordinio 2004 m. pelno, skaičiuojamo nuo 6,8% išaugusių grupės pajamų.

Vasaris 11, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: