„Jaguar“ pristatys mažiausius modelius su aliuminio kėbulais

Žiniasklaida vis garsiau skelbia, kad „Jaguar“ pristatys naujus vidutinio dydžio modelius su aliuminio kėbulais. Į šią gamą pateks sedanas, universalas ir visureigis, teigia „Financial Times“. Straipsnyje užsimenama, kad „Jaguar Land Rover“ tai yra milžiniškas šuolis į priekį bei didelė investicija, kurios šiai markei iš tiesų reikia.
Pasak šaltinių, nauji automobiliai pasirodys rinkoje 2015 m. antrajį pusmetį. Pagrindiniai jų konkurentai būtų 3 serijos BMW ir C klasės „Mercedes-Benz“.

„IHS Automotive“ tyrimų direktorius Christoph’as Stuermer’is teigia, kad logiška pasinaudoti „Land Rover“ sėkme ir išplėsti „Jaguar“ automobilių gamą. Pasak jo, „Jaguar“ yra daugiau nei dvigubai mažesnis už „Land Rover“, tad būtina kažką daryti. Be to, investuotojams patinka judėjimas link mažesnių modelių.
Pigesnės „Land Rover Evoque“ mažo visureigio ir „Freelander“ versijos yra tarp geriausiai parduodamų „Jaguar Land Rover“ modelių. Nauji „Jaguar“ automobiliai bus gaminami panaudojant tas pačias gamybos linijas, kurios anksčiau gamino „Land Rover“ automobilius.

Nauji modeliai greičiausiai turės aliumininius kėbulus, tokius kaip „Jaguar XJ“ modelis. Praėjusiais metais „Jaguar Land Rover“ pasirašė susitarimą su Saudo Arabijos įmone dėl aliuminio pirkimo iš vienos didžiausių pasaulyje aliuminio lydyklų.

“Jaguar XJ”

Praėjusiais metais „Jaguar Land Rover“ teigė, jog artiniausius ketverius metus kasmet planuoja investuoti 2,75 mlrd. svarų (11 mlrd. Lt) į naujus produktus ir gamybos įrenginius. Per pastaruosius ketverius metus, nuo tada, kai jį nusipirko „Tata“ grupė, „Jaguar Land Rover“ išbrido iš nuostolių dėl augančios prestižinių automobilių paklausos besivystančiose šalyse. Tai padėjo gamintojui atsispirti gamyklų uždarinėjimo dėl smunkančios gamybos tendencijai, būdingai daugumai Europos automobilių gamintojų.

„Jaguar Land Rover“ pardavimai 2013 m. pirmąjį pusmetį ūgtelėjo 14% iki 210’190 automobilių. Prie to prisidėjo greitai besivystanti Kinija. Vis dėlto, mažiau nei 20% parduotų automobilių buvo „Jaguar“. Dabar „Tata“ siekia pakeisti susidariusią padėtį ir padidinti „Jaguar“ pardavimus.

Rugsėjį Frankfurto automobilių parodoje „Tata“ padarys oficialų pranešimą apie naują automobilių gamą, o iki tol, „Jaguar Land Rover“ atstovas žiniasklaidai susilaiko nuo bet kokių su tuo susijusių komentarų.

Rugpjūtis 20, 2013   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: