
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Hyundai Motor“ naujasis tikslas – tapti „elitiniu“ gamintoju
Ilgus metus „Hyundai Motor“ skelbiamas pagrindinis tikslas buvo iki 2010 m. patekti tarp penkių didžiausių pasaulio gamintojų. 2003 m. šis Pietų Korėjos gamintojas buvo septintas tarp šeštąją vietą užėmusio „PSA/Peugeot-Citroen“ ir aštunto „Nissan Motor“. Vis dėlto pernai „Hyundai“ jau nekalbėjo apie lyderių penketuką ir dabar skelbia, kad pagrindinis jo tikslas yra tapti „elitiniu“ gamintoju ir pirmauti pagal kokybę.
Bendrovės atstovas spaudai Olesas Gadaczas sako, kad „Hyundai“ neatsisakė savo tikslo, o pakeitė jo siekimo būdą. Anot jo, dabar šis gamintojas orientuosis ne į gaminamos produkcijos kiekį, bet į kokybę.
O.Gadaczas tvirtina, kad pirkėjams rūpi automobilio kokybė, o ne gamintojo užimama vieta. Jis pabrėžė, kad kokybės samprata apima ne tik pagamintų automobilių kokybę, bet ir gamintojo finansinius rodiklius, maržas, veiklos skaidrumą.
Liepa 5, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą