
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Hyundai“ atnaujina „Getz“ modelį
Frankfurto automobilių parodoje „IAA 2005“ debiutuoja atnaujintas „Hyundai Getz“ modelis. „Hyundai“ atstovas spaudai teigė, kad šis mažas automobilis buvo šiek tiek patobulintas siekiant pritraukti jaunų pirkėjų dėmesį.
Atnaujintas „Getz“ turi kiek kitokios formos priekinius ir galinius žibintus bei buferius. Taip pat buvo pakeistas prietaisų skydelis bei interjero spalvų deriniai. Be to, dabar „Getz“ turės ir keleivio oro pagalvę, o už papildomą mokestį bus galima užsisakyti elektroninę stabilumo kontrolę.
„Getz“ gavo naują 1,5 ltr. keturių cilindrų turbodyzelinį variklį, kuris turi dvi versijas – 88 AG ir 110 AG. Dabartinis „Getz“ dyzelinis agregatas turi 82 „arklius“. Apmaudu, tačiau ir naujasis dyzelinis variklis neturi suodžių filtro.
Atnaujintas modelis komplektuojamas ir su galingesniais benzininiais varikliais – 1,6 ltr. vietoje 1,5 ltr. ir 1,4 ltr. vietoje 1,3 ltr.
„JATO Dynamics“ duomenimis, pernai Vakarų Europoje „Getz“ buvo populiariausias „Hyundai“ modelis – jo prekybos apimtys siekė 99,771 vnt. Antrąją vietą užėmė visureigis „Santa Fe“ (37,773 vnt.).
Pietų Korėjoje atnaujintas „Getz“ modelis debiutavo liepos 10 d. Š ioje šalyje jis vadinamas „Click“ vardu.
Rugsėjis 16, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą