Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Hummer“ ir „Cadillac“ Europoje ruošiasi pasiūlyti dyzelius
„General Motors“ Europai skirtą „Hummer H3“ modelį žada komplektuoti su dyzeliniu varikliu. Taip pat svarstoma galimybė dyzeliniais agregatais aprūpinti ir į senąjį žemyną eksportuojamus „Cadillac“ automobilius. JAV gamintojas tikisi, kad tai gerokai padidintų pardavimų apimtis.
Š iuo metu „General Motors“ aiškinasi galimybes naudoti partnerio „Isuzu“ ar kito gamintojo sukurtus dyzelinius variklius. Pasak JAV bendrovės prezidento užsienio rinkoms Johno Costino, siekiama, kad „Hummer H3“ būtų patrauklus Europos pirkėjams, todėl svarstomos įvairios alternatyvos.
„Isuzu“ kartu su „General Motors“ gamina tris dyzelinius varikius: 1,7 ltr., naudojamą keliuose „Opel“ modeliuose, 3,0 ltr. V6, sutinkamą „Saab 9-5“, „Opel Signum“ bei „Vectra“, o taip pat 6,6 ltr. V8 „Duramax“, naudojamą JAV rinkai skirtuose „Chevrolet Silverado“, „GMC Sierra“, „Chevrolet Kodiak“ ir „GMC TopKick“ automobiliuose.
Š altiniai „General Motors“ pranešė, kad H3 bus komplektuojamas su ne mažesniu kaip 3,0 ltr. dyzeliniu agregatu. JAV gamintojas tikisi, kad H3 bus rimtas „Jeep Cherokee“ varžovas. Naujasis „Hummer“ modelis bus pozicionuojamas tarp „Land Rover Discovery“ ir „Range Rover“. Abu pastarieji modeliai gaminami ir su dyzeliniais varikliais.
Birželį „Hummer H3“ Europoje debiutuos su 3,5 ltr. (220 AG) 5 cilindrų benzininiu varikliu.
Manoma, kad „Cadillac CTS“ ar „STS“ dyzelinį variklį turėtų gauti iki 2006 m. „Cadillac“ padvigubino savo pardavimų Europoje prognozę ir iki 2010 m. tikisi pasiekti 20 tūkst. automobilių per metus ribą.
Dar lapkričio mėnesį „Financial Times“ pranešė, kad „General Motors“ derasi su BMW dėl Europos rinkai skirtų „Cadillac“ aprūpinimo dyzeliniais agregatais. Laikraštis taip pat informavo, kad „General Motors“ svarsto galimybę panaudoti kartu su „Fiat“ gaminamus dyzelinius variklius. Š ios jėgainės montuojamos į „Saab“ modelius. Be to, neatmetama galimybė patobulinti „Isuzu“ V6 dyzelinį variklį, kuris dabar sutinkamas „Opel Vectra“.
Kovas 16, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą