
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Ford Motor“ uždarys 7 gamyklas ir atleis iki 30 tūkst. darbuotojų
Naujausiame „Ford Motor“ restruktūrizacijos plane „Way Forward“ numatyta iki 2012 m. uždaryti septynias automobilių surinkimo bei tiek pat detalių gamyklų ir atleisti 25-30 tūkst. darbuotojų. Š iame plane taip pat ketinama pasiūlyti daugiau hibridiniais varikliais aprūpintų modelių bei atidaryti naują gamyklą, kuri pasižymėtų nedideliais darbo kaštais. Pasak „Ford“ atstovų, nauja gamykla bus statoma kur nors Š iaurės Amerikoje, o pagrindinis prioritetas bus kuo mažesni kaštai. „Ford“ Š iaurės ir Pietų Amerikos padalinio vadovas Markas Fieldsas neatmetė galimybės, kad ši gamykla bus statoma JAV.
Pertvarkos planą „Way Forward“ truputėlį pakomentavo M.Fieldsas ir gamybos vadovas Jimas Padilla bei pats „Ford Motor“ bosas Billas Fordas. Gamintojas tikisi jau 2008 m. Š iaurės Amerikoje dirbti pelningai, nors pernai šiame regione jo ikimokestiniai nuostoliai siekė 1,6 mlrd. dolerių (4,5 mlrd. Lt). Be to, iki 2008 m. gamybinius pajėgumus ketinama sumažinti 26% arba 1,2 mln. vnt. per metus, nes dabar, pasak M.Fieldso, „Ford“ gamyklos panaudoja vidutiniškai 75% savo pajėgumų.
„Canadian Auto Workers“ (CAW) profsąjungos prezidentas Buzzas Hargrove,as teigė, kad kitąmet „Ford“ planuoja sumažinti Ontarijuje (Kanada) esančios St. Thomas gamyklos pajėgumus ir dėl to ketina atleisti 1,200 darbininkų. Po Oakville,o (Kanada) gamyklos uždarymo 2004 m. viduryje „Ford“ ketina išviso atleisti apie 4 tūkst. CAW profsąjungai priklausančių darbininkų. JAV darbininkų profsąjungos „United Auto Workers“ (UAW) vadovas Ronas Gettelfingeris tikino, kad spartus etatų mažinimas dar labiau apsunkins kitąmet vyksiančias derybas dėl naujų darbo sutarčių.
Restruktūrizacijos planą „Way Forward“ M.Fieldsas sukūrė kartu su Š iaurės ir Pietų Amerikos gamybos skyriaus vadove Anne Stevens. Jie tikisi šiemet kapitalo išlaidas „apkarpyti“ iki 7 mlrd. dolerių (20 mlrd. Lt), o iki 2010 m. žaliavų kaštus sumažinti bent jau 6 mlrd. dolerių (17 mlrd. Lt). Be to, gamintojas ketina atleisti 12% aukščiausio lygio vadovų, kurių dabar yra 53. Š altinių teigimu, iš„Ford Motor“ pasitrauks už rinkodarą, pardavimus ir aptarnavimą atsakingas grupės viceprezidentas Steve,as Lyonsas.
„Ford“ taip pat ketina sumažinti pirkėjams siūlomas nuolaidas ir pasiūlyti daugiau hibridinių modelių. 2008-10 m. turėtų pasirodyti hibridiniais varikliais aprūpinti „Ford Five Hundred“ bei „Mercury Montego“ sedanai ir „Ford Edge“ bei „Lincoln MKX“ universalai. Hibridines jėgaines jau 2008 m. turės ir „Ford Fusion“ (amerikietiškasis modelis) bei „Mercury Milan“ sedanai.
Gamintojas ketina padidinti išlaidas naujų modelių kūrimui ir kuo geriau išnaudoti turimas platformas. „Ford“ planuoja dažniau atnaujinti savo modelių gamą ir skirti daugiau lėšų F serijos pikapų kūrimui. Be to, bus siekiama pagerinti „Mercury“ markės automobilių dizainą.
Vasaris 14, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą