
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Ford“ padvigubins automobilių gamybą Rusijoje
„Ford“ pranešė, kad, siekdamas patenkinti augančią užsienietiškų automobilių paklausą, į savo gamyklą Rusijoje rengiasi investuoti dar 30 mln. dolerių (85 mln. Lt) ir padvigubinti jos gamybinius pajėgumus.
Dėl jau šešerius metus trunkančio ekonomikos augimo Rusijoje smarkiai padidėjo modernių užsienietiškų automobilių paklausa. Prasigyvenę Rusijos gyventojai mieliau renkasi užsienietiškus, o ne Sovietų Sąjungą menančius „Lada“ ar „Niva“ modelius.
Į netoli Sankt Peterburgo esančią Vsevoložsko gamyklą „Ford“ jau yra investavęs 300 mln. dolerių (855 mln. Lt). Š iemet čia turėtų būti pagaminta 32 tūkst. „Focus“ automobilių, o kitąmet apimtys turėtų padvigubėti iki 60 tūkst. vnt.
„Ford of Europe“ vadovas Johnas Flemingas teigė, kad plėtra yra pagrindinis „Ford“ Europos padalinio strategijos elementas. Anot jo, 60 tūkst. vnt. yra gražus skaičius, tačiau gamyba turėtų būti plečiama ir toliau.
„Ford“ buvo vienas pirmųjų gamintojų, atidariusių gamyklą Rusijoje. Š iuo metu „Ford“ pavyzdžiu pasekė ir kitos bendrovės, tokios kaip „Toyota“.
Birželis 29, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
Tomasz
78fHere’s an interesting bit from Morningstar today . the fregius tell the story. Homebuilders: The Current SituationTo gauge the outlook for the homebuilding industry, it’s helpful to examine the recent past, as its excesses are likely to reverberate for years. The year 2005 culminated a multiyear boom with 1.3 million single-family home sales. At 1.04% of total households, that year’s sales were the highest percentage in the history of the series going back to 1965. Sales topped 1% of households only one time before 1977 s peak of 820,000. Production bottomed at 413,000 units five years later, indicating that 2006 s 17% drop is just the beginning.Yes folks, homebuilders are suffering the aftermath of a bubble, complete with a glut of unsold homes and the beginnings of what’s likely to be a severe credit contraction. True, demographic trends are likely to increase demand over the next decade or so. Baby boomers are entering prime second-home-buying age, echo boomers are maturing, and immigration is strong. But these factors are likely to be overwhelmed for the next few years as the industry works off prior excesses. It’s likely that 2005 set the high-water mark for new home sales for several years hence. So what is a reasonable rate of new home sales going forward? Let’s start with the headwinds. There were over 2.1 million vacant homes for sale as of the fourth quarter of 2006, a full 2.7% of all owner-occupied homes. This is unprecedented, as the highest annual vacancy rate recorded prior to this cycle was 1.8% in 1985. If one assumes an equilibrium rate of about 1.5% (the average going back to 1965), there’s roughly 900,000 extra empty homes waiting for buyers. Combine this with an oversupply of occupied homes for sale, and we think there are more than 1 million extra units out there. ffa
Parašykite komentarą