
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Fiat“ ir „General Motors“ derybos baigėsi aklavietėje
Nei „Fiat“ grupė, nei „General Motors“ nesutiko nusileisti intensyviose derybose dėl „Fiat Auto“ pardavimo opciono. Derybų laikotarpis baigėsi vasario 2 d., o bendrovėms nesusitarus dabar gali prasidėti ilgai trunkantis bylinėjimasis.
„General Motors“ tvirtina, kad dėl „Fiat Auto“ struktūrinių pokyčių, lėmusių JAV bendrovės akcijų dalies sumažėjimą iki 10%, bei finansinio padalinio pardavimo opcionas nebegalioja. Tuo tarpu „Fiat“ grupė visus šiuo kaltinimus atmeta ir teigia galinti bet kada pasinaudoti savo teise parduoti nuostolingai veikiantį „Fiat Auto“.
Analitikai teigia, kad už opciono anuliavimą „Fiat“ gali pareikalauti iki 3,6 mlrd. eurų (12,4 mlrd. Lt), tačiau dauguma mano, kad galutinė suma turėtų būti 1,5-1,8 mlrd. eurų (5,2-6,2 mlrd. Lt). Anot jų, „General Motors“ turėtų susimokėti ir atsikratyti šio galvos skausmo, kad galėtų visą dėmesį skirti nuostolingos veiklos Europoje sureguliavimui. Be to, JAV gamintojas turėtų pasirūpinti ir savo skolinimosi investicinio reitingo išsaugojimu.
„General Motors“ gali susitarti su „Fiat“ be teismo įsikišimo net ir pasibaigus derybų laikui. Tuo tarpu bylinėjimasis pareikalautų didelių teisinių išlaidų.
Nors „Fiat“ grupės pozicija atrodo tvirtesnė, tačiau Italijos gamintojui taip pat reikia kuo greičiau užbaigti šį konfliktą, kad galėtų ieškoti naujų partnerių ir kuo greičiau sutvarkyti pinigus ryjantį automobilių gamybos verslą.
„Fiat“ derybines pozicijas silpnina ir Italijos vyriausybė bei profsąjungos, kurios baiminasi, kad „General Motors“ perėmus „Fiat Auto“ gali būti atleista daug darbuotojų.
Vasaris 7, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą