
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Ferrari“ ir „Maserati“ keliai išsiskiria?
Siekdama pagerinti savo finansinius rodiklius, „Ferrari“ nusprendė „Fiat“ grupei parduoti nuostolingai veikiantį prestižinių sportinių automobilių padalinį „Maserati“. Daugiausiai prie šio žingsnio prisidėjo tai, kad „Ferrari“ rengiasi viešam pradiniam akcijų platinimui, kuris dėl prastų „Maserati“ rezultatų buvo vis atidėliojamas.
„Fiat“ grupė valdo 56% „Ferrari S.p.A.“, kuri savo ruožtu kontroliuoja 100% „Maserati“ akcijų. Kol kas „Maserati“ pardavimo terminas dar nėra žinomas, tačiau manoma, kad už šią markę „Fiat“ grupė sumokės grynaisiais.
1999 m. „Ferrari“ už 15,4 mln. eurų (53,2 mln. Lt) įsigijo „Maserati“ išto paties „Fiat“. „Maserati“ veikia nuostolingai nuo pat 1990 m., kada šį gamintoją išAlejandro De Tomaso nupirko „Fiat“.
Pernai „Ferrari-Maserati“ gamyba viršijo 9,5 tūkst. vnt., o pajamos padidėjo iki 1,5 mlrd. eurų (5,2 mlrd. Lt). Tai beveik 20% daugiau nei 2003 m., kuomet pardavimai siekė 1,26 mlrd. eurų (4,4 mlrd. Lt).
Per pirmuosius devynis 2004 m. mėnesius „Ferrari-Maserati“ patyrė 57 mln. eurų (197 mln. Lt) nuostolį. Daugiausiai tai lėmė aukštas euro kursas ir didelės investicijos į „Maserati“. Bendrovė tikisi, kad 2004 m. baigė pelningai. 2003 m. „Ferrari-Maserati“ pelnas sudarė 32 mln. eurų (110 mln. Lt).
Nors bendrovė nepateikia atskirų „Ferrari“ ir „Maserati“ rezultatų, tačiau aišku, kad be „Maserati“ „Ferrari“ veiktų žymiai pelningiau.
2004 m. Ferrari“ sumušė 1992 m. gamybos rekordą – pagamino 4,900 automobilių (1992 m. – 4,400 vnt.). „Maserati“ gamyba išaugo 60% iki 4,600 vnt. Pernai buvo išleisti du nauji „Maserati“ modeliai – sportiškas sedanas „Quattroporte“ bei taip vadinamas superautomobilis „MC12“.
Vasaris 3, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą