
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„DaimlerChrysler“ kelia aukštesnius tikslus „Mercedes Car Group“
„DaimlerChrysler“ sieks iki 2007 m. padidinti prestižinius automobilius gaminančio padalinio „Mercedes Car Group“ veiklos pelną 4 mlrd. eurų (14 mlrd. Lt). Š į aukštesnį tikslą patvirtino „Mercedes Car Group“ vadovas Eckhardas Cordesas. Jis taip pat teigė tikįs, kad iki to laiko pavyks veiklos lygiu pasiekti „Smart“ lūžio tašką. Detaliau komentuoti „Smart“ perspektyvas E.Cordesas atsisakė motyvuodamas tuo, kad balandžio mėnesį pasirodys šios markės strateginė apžvalga.
Ankstesnysis „Mercedes Car Group“ tikslas buvo iki 2007 m. padidinti pelną 3 mlrd. eurų (10 mlrd. Lt).
Smarkus „Mercedes“ grupės pelno smukimas praeitų metų paskutinį ketvirtį privertė šį Vokietijos gamintoją vasario mėnesį pradėti naują efektyvumo programą „Core“. Dėl aukšto euro kurso, naujų modelių kūrimo kaštų, su kokybės problemomis susijusių išlaidų ir „Smart“ nuostolių „Mercedes“ grupės veiklos pelnas 2004 m. ketvirtąjį ketvirtį siekė vos 20 mln. eurų (69 mln. Lt). Per tą patį laikotarpį 2003 m. jis sudarė 784 mln. eurų (2,717 mln. Lt).
Balandis 6, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą