
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„DaimlerChrysler“ ieško būdų išgelbėti nuostolingąjį „Smart“
„DaimlerChrysler„ valdomos „Mercedes Car Group„ vadovas Eckhardas Cordesas Vokietijos laikraščiui teigė, jog neatmetama galimybė surasti strateginį partnerį nuostolingai veikiančiai „Smart„ markei. Anot E.Cordeso, aišku tik tai, kad „Smart„ markės nebus atsisakyta.
„Mercedes Car Group„, į kurią įeina „Mercedes-Benz„, „Smart„ ir „Maybach„ markės, vadovu E.Cordesas tapo praeitų metų spalio mėnesį. Prasti „Smart„ finansiniai rezultatai turėjo didelės įtakos stipraus euro ir „Mercedes-Benz„ kokybės problemų kamuojamos grupės pajamoms.
Anot E.Cordeso, uždaryti „Smart„ būtų ekonomiškai nenaudinga, nes tai pareikalautų daug išlaidų ir būtų sužlugdyta didelį potencialą turinti markė. Peržiūrėdamas „Smart„ modelių gamą E.Cordesas nusprendė atidėti „Smart„ visureigio kūrimą. Paklaustas kiek modelių reikia „Smart„ sėkmingai veiklai, jis palygino „Smart„ su „Mini„, kuri sėkmingai gyvuoja gamindama vienintelį modelį.
Pasak „Mercedes„ grupės vadovo, keturvietis „Smart ForFour„ turėtų patikti tiems, kam dvivietis „Smart„ buvo per mažas. Jei „ForFour„ klasėje yra nemažai rimtų konkurentų, tai mažesnysis „ForTwo„ tiesioginių varžovų neturi.
E.Cordesas teigė, kad bus peržiūrėta visa vertės kūrimo grandinė nuo automobilių projektavimo iki rinkodaros ir bus siekiama naujai pateikti „Smart„ markę.
Vasaris 10, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą