„DaimlerChrysler“ ieško būdų išgelbėti nuostolingąjį „Smart“

„DaimlerChrysler„ valdomos „Mercedes Car Group„ vadovas Eckhardas Cordesas Vokietijos laikraščiui teigė, jog neatmetama galimybė surasti strateginį partnerį nuostolingai veikiančiai „Smart„ markei. Anot E.Cordeso, aišku tik tai, kad „Smart„ markės nebus atsisakyta.

„Mercedes Car Group„, į kurią įeina „Mercedes-Benz„, „Smart„ ir „Maybach„ markės, vadovu E.Cordesas tapo praeitų metų spalio mėnesį. Prasti „Smart„ finansiniai rezultatai turėjo didelės įtakos stipraus euro ir „Mercedes-Benz„ kokybės problemų kamuojamos grupės pajamoms.

“Smart ForTwo”

Anot E.Cordeso, uždaryti „Smart„ būtų ekonomiškai nenaudinga, nes tai pareikalautų daug išlaidų ir būtų sužlugdyta didelį potencialą turinti markė. Peržiūrėdamas „Smart„ modelių gamą E.Cordesas nusprendė atidėti „Smart„ visureigio kūrimą. Paklaustas kiek modelių reikia „Smart„ sėkmingai veiklai, jis palygino „Smart„ su „Mini„, kuri sėkmingai gyvuoja gamindama vienintelį modelį.

Pasak „Mercedes„ grupės vadovo, keturvietis „Smart ForFour„ turėtų patikti tiems, kam dvivietis „Smart„ buvo per mažas. Jei „ForFour„ klasėje yra nemažai rimtų konkurentų, tai mažesnysis „ForTwo„ tiesioginių varžovų neturi.

“Smart ForFour”

E.Cordesas teigė, kad bus peržiūrėta visa vertės kūrimo grandinė nuo automobilių projektavimo iki rinkodaros ir bus siekiama naujai pateikti „Smart„ markę.

Vasaris 10, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: