Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„DaimlerChrysler“ atleis 6 tūkst. savo darbuotojų
Penktasis didžiausias pasaulyje automobilių gamintojas „DaimlerChrysler“ siekdamas sumažinti kaštus per artimiausius trejus metus atleis apie penktadalį administracijos tarnautojų, t.y. apie 6 tūkst. žmonių. Bendrovės vadovas Dieteris Zetsche pranešė, kad gamintojui šis žingsnis iki 2008 m. pabaigos atsieis apie 2 mlrd. eurų (7 mlrd. Lt), tačiau vėliau leis sutaupyti apie 1 mlrd. eurų (3,45 mlrd. Lt) per metus ir pagerins administracijos darbo kokybę. Bendrovė tikisi, kad kartu su jau vykdomomis efektyvumo programomis jai pavyks metinius kaštus sumažinti net 1,5 mlrd. eurų (5,2 mlrd. Lt).
Investicinis bankas „Morgan Stanley“ šį „DaimlerChrysler“ administracijos „valymą“ pavadino būtinu žingsniu norint pagerinti darbo kultūrą ir sumažinti išsikerojusį biurokratinį aparatą.
„DaimlerChrysler“ ketina atleisti apie 30% vadovų bei skatinti glaudesnį „Mercedes“ ir „Chrysler“ grupių bendradarbiavimą pirkimų, tyrimų bei automobilių kūrimo srityse kartu išsaugant markių savitumą. Daugelis automobilių gamintojų siekdami pagerinti pelningumą dabar taip pat mažina etatų skaičių. D.Zetsche teigė, kad kol kas kiti JAV gamintojai tik seka „Chrysler“ pavyzdžiu, tačiau žadėjo įvertinti šio padalinio konkurencingumą ir, esant reikalui, imtis veiksmų. Būdamas „Chrysler“ grupės vadovu D.Zetsche atleido apie 40 tūkst. žmonių.
Mažinant darbuotojų skaičių „DaimlerChrysler“ valdyba sumažėjo nuo dvylikos iki devynių asmenų, o bendrovės būstinė gegužės mėnesį persikels išStuttgarto į Untertuerkheimą, kuris yra arčiau pagrindinių gamyklų. Gamintojas taip pat pertvarkė komercinių automobilių gamybos padalinį: sunkvežimių gamybą ir toliau koordinuos Andreas Renschleris, o transporterių skyrius atsiskaitys pačiam D.Zetschei. A.Renschleris vadovaus ir autobusų gamybai.
Ilgą laiką pagrindiniu „DaimlerChrysler“ pelno šaltiniu buvusią „Mercedes“ grupę dabar taip pat kamuoja sunkumai. Ji siekia atleisti apie 8,5 tūkst. darbininkų ir iki 2007 m. susigrąžinti 7% pelno maržą. Š altiniai pranešė, kad „DaimlerChrysler“ iki 2008 m. Vokietijoje ketina išviso atleisti apie 16,5 tūkst. žmonių, į šią sumą įeina ir minėti 8,5 tūkst. darbininkų, kuriuos, naudodamasi savanoriško išėjimo išdarbo programa, ketina atleisti „Mercedes-Benz“. Š ios programos finansavimui gamintojas skyrė 950 mln. eurų (3,280 mln. Lt).
Sprendimą atleisti dalį darbuotojų dar turi patvirtinti „DaimlerChrysler“ stebėtojų taryba. Manoma, kad šį klausimą ji išnagrinės iki balandžio pabaigos.
Vasaris 3, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą