
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Citroen“ skelbia atsargius C6 pardavimo planus
Nežinodama kaip pirkėjai priims naująjį modelį, „Citroen“ paskelbė atsargias savo flagmano C6 pardavimo prognozes. Prancūzijos gamintojas planuoja per metus realizuoti 20-30 tūkst. C6 automobilių.
C6 pardavimo prognozė yra daug mažesnė nei 1955-1965 metais gaminto legendinio DS modelio, kurio per metus būdavo parduodama apie 150 tūkst. vnt. Tuo metu DS buvo vienintelis prancūziškas prestižinis automobilis, kuriuo važinėjo tiek šalies vyriausybės nariai, tiek ir verslo elitas.
„Citroen“ vykdantysis direktorius Claude,as Satinet teigė, kad C6 negalima tiesiogiai lyginti su DS, nes laikui bėgant segmentas diferencijavosi. Pasak jo, tuometinį DS modelį dabar atstoja kartu paimti C5 ir C6.
Jei ne C.Satinet užsispyrimas, C6 veikiausiai išviso nebūtų pradėtas gaminti. Jo paties žodžiais tariant, diskusija su PSA vadovybe dėl C6 pareikalavo daugiau atkaklumo nei kuris nors kitas „Citroen“ gamos modelis.
Vis dėlto kukli C6 prognozė yra gana realistiška. Pernai „Renault“ pavyko parduoti tik 8,559 „Vel Satis“ automobilius, nors šio modelio prognozė 2002 m. buvo 50 tūkst. vnt. per metus. „Peugeot“ pernai realizavo 17,057 vnt. „Peugeot 607“, nors 2000 m. prognozavo per metus parduoti 40 tūkst. vnt. Vidutinių automobilių segmente prekybos apimtys yra gerokai didesnės – „Citroen“ pernai pardavė 97,859 vnt. C5 modelio automobilių.
Prancūzijos gamintojai skundžiasi, kad konkuruoti su vokiškais prestižiniais automobiliais sudėtinga dėl giliai įsišaknijusių pirkėjų stereotipų. Prancūziškoms markėms taip pat nenaudingas ir išaugęs visureigių populiarumas.
Prancūzijos gamintojai ilgą laiką ignoravo visureigius, tačiau dabar yra pasirengę ištaisyti šią klaidą. Tikimasi, kad 2007 m. „Citroen“ ir „Peugeot“ pristatys kartu su „Mitsubishi“ sukurtus visureigius.
Balandis 7, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą