
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Chrysler Group“ siekia padvigubinti pardavimus Europoje
„Chrysler“ grupė tikisi, kad pardavimai Europoje iki dešimtmečio pabaigos pasieks 200 tūkst. automobilių per metus. Už tarptautinę prekybą ir rinkodarą atsakingas „DaimlerChrysler“ vykdantysis direktorius Thomas Hauschas teigė, kad bendrovė planuoja iki 2009 m. padvigubinti „Chrysler“ grupės pardavimus Europoje.
Siekdama savo tikslo „Chrysler“ grupė žada iki 2007 m. padidinti modelių skaičių nuo 13 iki 18. Dalį naujų modelių sudarys jau kitąmet Europoje debiutuosiantys „Dodge“ automobiliai. Be to, „Chrysler“, „Jeep“ ir „Dodge“ dilerių skaičius Vokietijoje turėtų padidėti nuo 180 iki 200.
T.Hauschas viliasi, kad iki 2009 m. „Chrysler“ grupės modeliams pavyks užimti 1,4% Vokietijos rinkos. Pernai ši dalis sudarė vos 0,6% arba 19,460 vnt. Europoje 2004 m. buvo parduota apie 100 tūkst. „Chrysler“ ir „Jeep“ automobilių.
Š iuo metu dauguma „Chrysler“ dilerių Vokietijoje prekiauja ir „Mercedes-Benz“ automobiliais. T.Hauschas teigė, kad rengiamasi labiau atskirti šias markes – „Chrysler“ grupei priskiriamų markių salonai turėtų turėti atskirus pastatus ir stovėjimo aikšteles, tačiau kartu su „Mercedes-Benz“ naudotųsi tomis pačiomis automobilių plovyklomis, kavinėmis ir biurais.
2005 m. „Chrysler“ planai nėra itin ambicingi – anot T.Hauscho, būtų gerai, jei pavyktų stabilizuoti rinkos dalį Vokietijoje ir visoje Vakarų Europoje. „Jeep“ pardavimai šiemet gali smuktelėti, nes „Grand Cherokee“ įpėdinis Europoje pasirodys tik vasarą.
Gegužė 10, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Komentarai
ICommand
Na lyginama, kad ir su pranc?zais arba laitais, kurie, ne vokiškai kalban?iose šalyse turi ne silpnesnes pozicijas nei VW. Man tas vokiškumas patinka tik su išlygomis premium segmente OK, bet masiniam norisi kažko šviežesnio. Na, kad ir Opel, kai paži?ri ? Insignia ar nauj? Astr? tai Passat ir Golf atrodo tiesiog pilkai . Kad ir tas pats passion car atstovas VW gamoje Scirocco lyg ir viskas gerai su juo, bei kai pasiži?ri, kad ir ? Peugeot RCZ, supranti, kad jie iš visiškai skirtingo dizaino lygmens.Ir man šiuo atveju dzin, kad VW patikimi, aukšta j? likutin? vert? ir t.t., aš vietoj kokio Golf IV ar Golf+ geriau pirk?iau Dacia Sandero arba Dacia Duster na ir kas, kad jie atsilikt? komforte, užtat Sandero kainuot? minimum 1,5 karto pigiau nei Golf, o Duster gal ir panašiai, bet gau?iau pakankamai erdv? 4X4 visureig? už vos ne bazinio Golf kain?. Dacia lygiai taip pat s?kmingai atlikt? kelioni? iš taško A ? tašk? B vaidmen? ir eksploatacijoje b?t? ženkliai pigesn?. Patikimumas j? netgi geresnis, o likutin?s irgi padorios. Nepatinka Dacia, prašom Škoda ?ia VW kokyb? už kiek mažesn? kain?, o Superb universalas dar ir atrodo gerai.Taigi, gr?žtant prie to pilkumo man emociniu poži?riu VW (mainstreem modeliai)=Dacia=Škoda=geri daiktai, bet be jokio draivo.O jei norisi mašinos ? kuri? dar ir paži?r?ti kas ryta nor?tus?, net ir vidutin?je klas?je pranc?zai, italai, ar tas pats Opel tikrai turi k? pasi?lyti.
Parašykite komentarą