
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Chevrolet“ pardavimai Europoje I ketvirtį išaugo beveik 34%
„General Motors“ pranešė, kad „Chevrolet“ pardavimai Europoje I ketvirtį išaugo 34% ir viršijo 57 tūkst. automobilių. JAV gamintojo teigimu, „Chevrolet“ rinkos dalis Europoje padidėjo nuo 0,8% iki 1,11%.
Vokietijoje, didžiausioje Europos automobilių rinkoje, „Chevrolet“ padavimai šoktelėjo 28% ir viršijo 4,600 automobilių.
Centrinėje ir Rytų Europoje per pirmuosius tris šių metų mėnesius „Chevrolet“ pardavimai padidėjo net 182%. Š iais automobiliais pradėta prekiauti Lenkijos ir Rusijos rinkose.
„Chevrolet“ ženkleliu žymimi „GM Daewoo“ Pietų Korėjoje pagaminti automobiliai. Pasak bendrovės atstovo, geriausiai buvo perkami „Matiz“ ir „Kalos“ modeliai.
Geri rezultatai Europos rinkoje „General Motors“ yra gyvybiškai svarbūs, nes šiuo metu didžiausiajam pasaulyje gamintojui pagrindinėje JAV rinkoje sekasi gana parastai. Nepatenkinami pardavimai privertė „General Motors“ smarkiai sumažinti 2005 m. pelno prognozę.
Balandis 11, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą