
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Cadillac BLS“ debiutas Europoje sutiktas šaltai
Specialiai Senojo žemyno rinkai sukurtą mažąjį „Cadillac BLS“ sedaną europiečiai sutiko labai skirtingai. Kovo mėnesį debiutavusiam modeliui Didžiojoje Britanijoje sekasi gana neblogai, tuo tarpu žemyninėje Europos dalyje BLS vertinamas skeptiškai.
Prastas amerikietiškų automobilių įvaizdis yra sena „General Motors“ problema. Nemaža dalis europiečių mano, kad JAV pagaminti automobiliai naudoja daug degalų ir greitai nuvertėja. Olandijoje įsikūręs „Cadillac“ dileris Adas Janse teigė, jog toks amerikietiškų automobilių įvaizdis atbaido pirkėjus, tačiau jis tikisi, kad žmonių nuomonė pasikeis.
„Cadillac Europe“ atstovas spaudai teigė, kad gegužę pavyko parduoti tik 205 BLS automobilius. Jis tikino, jog dar ne laikas panikuoti, tačiau pripažino, kad norint pasiekti užsibrėžtus pardavimų tikslus reiks skirti daugiau laiko ir lėšų. „General Motors“ planuoja, kad „Cadillac“ prekybos apimtys iki 2010 m. Europoje pasieks 20 tūkst. vnt. per metus, o trečdalį šio kiekio sudarys BLS modelis.
„Cadillac BLS“ yra sukurtas „Saab 9-3“ pagrindu ir gaminamas toje pačioje Trollhattano gamykloje Š vedijoje.
Liepa 28, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą