„Bosch“ tobulina GDI ir ESP sistemas

Automobilių komponentų gamintojas „Robert Bosch“ rengiasi pristatyti modernesnes tiesioginio įpurškimo benzininių variklių (GDI, Gasoline direct-injection) technologijas ir naujos kartos elektroninę stabilumo sistemą (ESP).

Š tutgarte (Vokietija) įsikūręs tiekėjas tikisi, kad iki 2008 m. tiesioginio įpurškimo sistemą turės vienas išpenkių benzininių variklių, o laikui bėgant GDI varikliai pakartos bendros magistralės dyzelinių jėgainių sėkmę. Siekiant su kuo mažesniais kaštais atitikti griežtus „Euro 5“ reikalavimus, antros kartos „Bosch“ GDI technologija pasižymi dar didesniu įpurškiamo kuro slėgiu – 200 bar vietoje 120 bar, o purkštukai turi po keletą skylučių.

“Bosch” sukurta ESP sistema

„Bosch“ tikisi, kad šie patobulinimai naudojant tiesioginį įpurškimą, turbiną bei kintamą vožtuvų valdymą gamintojams leis sukurti mažo darbinio tūrio ekonomiškus, bet galingus variklius, kurie pasižymėtų ir dideliu sukimo momentu. Naujoji „Bosch“ sistema prekyboje pasirodys jau šių metų pabaigoje.

„Bosch“ taip pat sukūrė trečios kartos „ESP Premium“ elektroninę stabilumo sistemą. Lyginant su pernai pasirodžiusia „ESP Plus“, naujoji sistema atlieka keletą papildomų funkcijų: nuvalo stabdžių diskus, prilaiko automobilį riedant nuo kalno, o vairuotojui atleidus akceleratoriaus pedalą, pasiruošia užpildyti hidraulinę sistemą.

Komponentų gamintojas tikina, kad naujoji „ESP Premium“ sistema yra dar galingesnė ir efektyvesnė. Kartu su adaptyviu autopilotu ar automatine avarinio stabdymo sistema „ESP Premium“ veikia tyliai ir beveik nepastebimai. Š ios elektroninės stabilumo sistemos gamyba prasidės kitais metais.

Rugsėjis 14, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: