
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Alfa Romeo“ bosas vadovaus ir „Maserati“
Vykdydama restruktūrizacijos planą, „Fiat“ grupė „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ vadovu paskyrė Karlą-Heinzą Kalbfellį, kuris visiškai neseniai vadovavo „Rolls-Royce“. Bendrovė pranešė, kad šių metų sausio mėnesį pradėjęs eiti „Alfa Romeo“ vadovo pareigas K.H.Kalbfellis perims ir „Maserati“ kontrolę. Iki šiol „Maserati“ vadovavo Martinas Leachas.
Žiniasklaida praneša, kad M.Leachas nusprendė pasitraukti, nes buvo nepatenkintas „Fiat“ sprendimu atskirti „Maserati“ nuo „Ferrari“ ir sujungti su „Alfa Romeo“. „Fiat“ taip pat informavo, kad M.Leachas visiškai pasitrauks išgrupės, taip paneigiant gandus, kad jam galėtų būti pasiūlytas kitas postas „Fiat Auto“, pagrindiniame grupės padalinyje, kuriam tenka net 40% „Fiat“ grupės apyvartos.
Ankstesnė „Fiat“ vadovybė M.Leachui pasiūlė užimti „Fiat Auto“ vadovo postą, tačiau tam sutrukdė „Ford Motor“, kurioje anksčiau dirbo M.Leachas. JAV bendrovė pareikalavo, kad M.Leachas gerbtų reikalavimą nedirbti konkuruojančioje organizacijoje. Š iek tiek vėliau teismas šį reikalavimą panaikino, kadangi M.Leachas paliko „Ford Motor“ ne savo noru, tačiau iki tol „Fiat Auto“ vadovu jau buvo paskirtas H.Demelis.
Analitikai tikisi, kad „Fiat“ vadovas Sergio Marchionne visgi sugebės sutvarkyti nuostolingai veikiantį „Fiat Auto“.
Praeitą savaitę dėl detalių gamintojo ITCA darbuotojų streiko buvo sutrikusi „Fiat“ Italijos gamyklų veikla. Bendrovės atstovas informavo, kad gamybos trukdžius patyrė Melfi gamykla, gaminanti „Fiat Punto“ bei „Lancia Ypsilon“, Pomigliano gamykla, kurioje surenkami „Alfa Romeo“ automobiliai, bei „Ducato“ komercinius automobilius gaminanti Sevelio gamykla.
Tuo tarpu dėl nedidelės paklausos praeitą savaitę buvo planingai sustabdytos Mirafori ir Termini Imerese esančios „Fiat“ gamyklos.
Kovas 4, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Naujienos"
Parašykite komentarą