
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Volkswagen” vystys ilgalaikius partnerystės ryšius su tiekėjais
“Volkswagen” pranešė, jog ketina vystyti ilgalaikės partnerystės ryšius su komponentų tiekėjais ir jau susitarė dėl mažesnių detalių kainų, kurios bendrovei kasmet leis sutaupyti šimtus milijonų eurų. Be to, Vokietijos profsąjungų atstovai preliminariai sutiko su “Volkswagen” pasiūlyta nauja pamaininio darbo tvarka, kuri per metus leis sutaupyti apie 50 mln. eurų (173 mln. Lt).
Š is “Volkswagen” sprendimas puikiai iliustruoja naują tendenciją, kuomet gamintojai atsirenka keletą tiekėjų ir susitaria dėl ilgalaikio bendradarbiavimo. Tokios strategijos nauda jau įsitikino BMW bei “Toyota”.
“Volkswagen” grupės pirkimų skyriaus vadovas Francisco Javier Garcia Sanzas tikino, kad pasirinkti tiekėjai taps gamintojo strateginiais partneriais ir svarstant naujų modelių projektus bus atsižvelgiama į jų nuomonę. Anksčiau masinių automobilių gamintojai dažniausiai bendradarbiaudavo su daugeliu tiekėjų, kuriuos nuolat priešindavo tarpusavyje reikalaudami sumažinti kainas, o nepaklusus grasindami pasirinkti kitą tiekėją.
“Volkswagen” siekia sumažinti kaštus dar iki naujos modelių kartos pasirodymo. Bendrovės atstovė spaudai tikino, kad minėtos priemonės kitąmet leis sutaupyti šimtus milijonų eurų, o išviso 2006 m. žaliavų pirkimo kaštus gamintojas ketina sumažinti net milijardu eurų (3,45 mlrd. Lt).
Visai neseniai “Ford” pranešė ketinąs pasekti “Toyota” pavyzdžiu ir pasirašyti ilgalaikius kontraktus su svarbiausias komponentų tiekėjais. Analitikai palankiai vertina šį JAV gamintojo žingsnį ir tikisi, kad tai leis sumažinti kaštus, padidinti efektyvumą bei paskatins tiekėjus pasiūlyti šiam gamintojui moderniausių technologijų, kurios paprastai tiekiamos tik išskirtiniams partneriams. Glaudaus bendradarbiavimo su tiekėjais naudą įrodė ir vienas pelningiausių pasaulio gamintojų BMW.
“B&D Forecast” analitikas Ferdinandas Duedenhoefferis tikina, kad anksčiau masiniai gamintojai su tiekėjais sudarydavo tik trumpalaikes sutartis teigdami, kad tai leidžia derėtis dėl palankesnių kainų. Vis dėlto pasirinkus keletą strateginių ilgalaikių tiekėjų pastarieji gamintų didesnius detalių kiekius ir dėl mąsto ekonomijos galėtų sumažinti kainas.
“Volkswagen” taip pat preliminariai susitarė su profsąjungomis dėl naujos pamaininio darbo tvarkos. Mainais į darbuotojų nuolaidas “Volkswagen” pažadėjo neiškelti “Golf” ir “Golf Plus” modelių gamybos išpagrindinės Wolfsburgo gamyklos. Tai reiškia, kad kitąmet čia bus pagaminta 400 tūkst. šių automobilių ir užtikrinta 5,300 darbo vietų. Anksčiau “Volkswagen” ketino šioje gamykloje kitąmet pagaminti 300 tūkst. “Golf” ir “Golf Plus”, o 100 tūkst. automobilių gamybą perkelti į Rytų Vokietijos ar Belgijos gamyklas. Pagal pasiektą susitarimą bus atsisakyta kaitomų trijų pamainų tvarkos ir darbuotojai turės pasirinkti, ar dirbti naktinėje, ar keistis tarp rytinės ir vakarinės pamainų.
Lapkritis 25, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą