
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Volkswagen” planuoja “Sharan” įpėdinį
„Volkswagen“ naujų automobilių kūrimo skyriaus darbuotojai jau žino, kaip atrodys kitos kartos „Sharan“ modelis. Š altinių teigimų, naujasis vienatūris pasirodys 2008 m. pabaigoje arba 2009 m. pradžioje. Vokietijos gamintojas iki šiol oficialiai nepatvirtino savo sprendimo kurti „Sharan“ įpėdinį.
Gandus apie šio „Volkswagen“ vienatūrio ateitį pakurstė gamintojo susitarimas su „Chrysler“ grupe dėl JAV rinkai skirto didelio vienatūrio gamybos „Chrysler“ gamyklose nuo 2008 m. Be to, abejonių sukėlė ir praeitų metų gruodį nutraukta „Sharan“ „brolio dvynio“ „Ford Galaxy“ gamyba. Iki tol „Galaxy“ kartu su „Sharan“ ir „Seat Alhambra“ buvo gaminamas Setubalo mieste Portugalijoje esančioje „Autoeuropa“ gamykloje.
Antrosios kartos „Galaxy“ bus gaminamas Genko mieste Belgijoje esančioje „Ford“ gamykloje ir prekyboje pasirodys jau š.m. birželio mėnesį. Š is modelis sukurtas „Ford“ „C1 Plus“ platformos pagrindu.
Informatoriai pranešė, kad antros kartos „Sharan“ naudos pailgintą „Passat“ platformą ir neturės nieko bendro su Š iaurės Amerikos rinkai skirtu dideliu „Volkswagen“ vienatūriu, kurį gamins „Chrysler“. „Seat“ prezidentas Andreas Schleefas patvirtino, kad naujas „Alhambra“ vienatūris bus kuriamas antros kartos „Sharan“ modelio pagrindu.
Š altiniai tikina, kad būsimasis „Sharan“ bus didesnis už dabartinį modelį, tačiau jo išvaizda turėtų būti gana panaši. 2003 m. Vakarų Europos didelių vienatūrių klasėje „Sharan“ užėmė antrąją vietą. „JATO Dynamics“ duomenimis, šio modelio pardavimai tuomet siekė 43,125 vnt. Vis dėlto pernai „Sharan“ pardavimai sudarė 32,548 vnt., tad šis vienatūris turėjo tenkintis trečiąją vieta segmente. Artimiausius dvejus metus „Volkswagen“ tikisi išlaikyti dabartinį pardavimų lygį aktyviau bendradarbiaudamas su didelių įmonių autoparkais.
Vasarį „Sharan“ pirkėjai Vakarų Europoje buvo viliojami 0,9% palūkanų norma, o už keičiamą seną vienatūrį buvo siūlomos nuolaida net iki 3 tūkst. eurų (10 tūkst. Lt). Jau šį mėnesį prekyboje turėtų pasirodyti ir atnaujintas didelių vienatūrių klasės lyderis „Renault Espace“.
Ruošdamiesi bendros platformos pagrindu sukurtų vienatūrių gamybai „Autoeuropa“ gamyklą Portugalijoje 1995 m. įkūrė „Volkswagen“ ir „Ford“. Po ketverių metų „Volkswagen“ išpirko „Ford“ dalį ir sutiko iki 2005 m. gruodžio tęsti „Galaxy“ gamybą. „Autoeuropa“ gamykloje gaminamas ir naujasis „Volkswagen“ kupė-kabrioletas „Eos“.
Balandis 10, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą