Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Volkswagen“ daugiausiai rūpesčių dabar kelia ne „Toyota Motor“, o „Hyundai“-„Kia“
„Automotive News Europe“ specialusis korespondentas Paulas McVeighas pastebi, jog siekdamas aplenkti „Toyota Motor“ ir tapti didžiausiu pasaulio automobilių gamintoju „Volkswagen“ yra priverstas nuolat žvilgčioti atgal. Anot jo, Vokietijos bendrovei šiuo metu daugiau grėsmės kelia ne sunkumų ir problemų prislėgtas „Toyota Motor“, o sparčiai artėjanti „Hyundai-Kia Automotive Group“.
„Volkswagen“ vadovas Martinas Winterkornas žurnalui „Focus“ teigė jaučiąs pagarbą „Hyundai“ dėl pagerėjusios kokybės ir žemo vonos kurso. Pasak vadovo, „Hyundai“ išmoko gaminti gerus automobilius. M.Winterkorno komentarai analitikų nestebina – Bergisch Gladbacho (Vokietija) Taikomųjų mokslų universiteto Automobilių tyrimų centro vadovas Stefanas Bratzelis pritaria „Volkswagen“ vadovo nuomonei. Pasak jo, pastaruosius kelerius metus „Hyundai“ pardavimai ir pelnas smarkiai augo, tad, nors „Toyota Motor“ neturėtų būti pamiršta, „Hyundai“-„Kia“ yra labai rimtas konkurentas. S.Bratzelis atkreipia dėmesį, jog „Hyundai“ užima tvirtą poziciją Azijoje, ypač Indijoje, kur jis yra antroje vietoje po „Suzuki Motor“ ir užima 16% rinkos. Be to, „Hyundai“ gerai sekasi ir Kinijoje.
Naujoji “Hyundai Sonata”
„IHS Automotive“ automobilių rinkos analitiko Iano Fletcherio teigimu, „Hyundai“ ir „Kia“ kokybė dabar prilygsta Japonijos gamintojams. Anot jo, „Hyundai“-„Kia“ anksčiau gamino tiesiog pigius automobilius, o dabar – pigius ir gerus automobilius. I.Fletcheris pastebi, kad naudodamasis moderniais pardavimo metodais „Hyundai“ sustiprino savo pozicijas JAV, ir naujajai „Sonatai“ pavyksta sėkmingai varžytis su „Honda Accord“ bei „Toyota Camry“. Tuo tarpu Europoje praeitais metais didžiosios valstybės vykdė naujų automobilių pirkimo skatinimo programas, dėl kurių išaugo mažų ir nebrangių modelių, tokių kaip „Hyundai i10“, paklausa.
I.Fletcheris mano, kad dabar didžiausias „Hyundai“ trūkumas yra markės įvaizdis, tačiau, prisiminus pagarbius M.Winterkorno atsiliepimus, situacija netrukus turėtų pasikeisti.
Liepa 20, 2010 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą