
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Trečia spaudos diena Frankfurto automobilių parodoje kelia sumaištį
Trečia spaudos diena Frankfurto automobilių parodoje sukėlė ginčių tarp jos dalyvių ir parodą organizuojančios Vokietijos automobilių pramonės asociacijos VDA. Pirmadienį, rugsėjo 12 numatyta papildoma diena taip pat supriešino Vokietijos ir kitų šalių automobilių gamintojus.
VDA tik paskelbus apie trečią spaudos dieną Vokietijos automobilių gamintojai ir jų padaliniai išgraibstė beveik visus pirmadienio spaudos konferencijų laikus. „Mitsubishi“ buvo vienintelis užsienio gamintojas, kuriam pavyko pirmadienį gauti laiko spaudos konferencijai. Tai reiškia, kad visi kiti gamintojai naujus modelius turės pristatyti antradienį, rugsėjo 13 d., todėl kai kurios spaudos konferencijos turės vykti lygiagrečiai. Pavyzdžiui, antradienį tuo pat metu prasideda „Porsche“, „Alfa Romeo“ ir „Mazda“ spaudos konferencijos, o „Ferrari“ spaudos konferencijos laikas sutampa su „Peugeot“.
„Ferrari“ nusiuntė raštišką protestą VDA. Italijos gamintojas tvirtina, kad persidengiančios konferencijos neleis tinkamai pristatyti automobilių tūkstančiams Frankfurte susirenkančių žurnalistų.
„Fiat“ Vokietijos padalinys taip pat viešai pareiškė nepasitenkinimą VDA. Anot „Fiat“ atstovo, gamintojas turėjo sukeisti „Fiat“ ir „Lancia“ pristatymų laikus, kad galėtų tinkamai pademonstruoti naująjį „Punto“. „Fiat“ atstovas spaudai tvirtino, kad gamintojas trečia spaudos diena labiausiai yra nepatenkintas ne dėl papildomų kaštų, bet dėl persidengiančių laikų.
Papildoma spaudos diena yra nepatenkinti ir kai kurie Vokietijos gamintojai. „Volkswagen“ atstovas spaudai Gerdas Bode tvirtino, kad gamintojas išvisų jėgų kovojo su trečia spaudos diena, nes dėl to išauga dalyvavimo kaštai.
Automobilių komponentų gamintojai taip pat yra nepatenkinti tokiu VDA sumanymu, nes jų spaudos konferencijos vyks paskutinę trečią dieną. Vienas pirmos eilės tiekėjas skundėsi, kad jų prisistatymai buvo perkelti išantros dienos į paskutinę, kuomet daugelis žurnalistų jau rengsis vykti namo ir rašyti straipsnius.
Be to, kai kurie gamintojai iki rugsėjo 12 d. nespės parengti savo stendų. Vokietijos automobilių gamintojams tokios problemos negresia, nes jie turi savo sales, tačiau nesklandumų gali kilti, pavyzdžiui, „Mitsubishi“ ar „Webasto“.
Pirmadienį į parodą atvyksiantys žurnalistai turės brautis per dar nepastatytus stendus. VDA tikina, kad tądien lankytojus vedžios jos darbuotojai. Asociacija taip pat atmeta kaltinimus sudariusi išskirtines sąlygas Vokietijos gamintojams. Pasak VDA atstovo spaudai Eckehardo Rotterio, spaudos konferencijos pirmadienį buvo paskirtos greičiausiai sureagavusiems gamintojams. Jis taip pat tvirtina, kad visi parodos dalyviai VDA yra vienodai svarbūs.
Trečioji spaudos diena buvo pridėta siekiant prisiderinti prie sudėtingos Vokietijos kanclerio Gerhardo Schroederio dienotvarkės. Išpradžių buvo planuojama, kad kancleris pardoje apsilankys rugsėjo 15 d., tačiau tądien jis turės dalyvauti Jungtinių Tautų Generalinėje asamblėjoje, todėl parodą oficialiai atidarys antradienį, rugsėjo 13 d.
BMW komunikacijų direktorius Richardas Gaulas mano, kad G.Schroederio pasirodymas parodoje jos dalyviams bus naudingas, nes padidins žiniasklaidos susidomėjimą.
Rugsėjis 2, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą