
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Seat siekia gelbėtis naujos rinkodaros strategijos dėka
Sunkumų kamuojamas „Seat“ savo padėtį bandys taisyti įgyvendindamas naują rinkodaros strategiją. Š io Ispanijos gamintojo vadovas Andreas Schleefas teigė, kad „Seat“ markės įvaizdis ir žinomumas yra pagrindiniai jo šių metų darbo prioritetai. Anot vadovo, rimtų sunkumų kelia tai, kad pernelyg didelė gyventojų dalis už Ispanijos ribų nežino „Seat“ vardo. Lietuva čia gali būti geras pavyzdys. Siekdamas pagerinti savo įvaizdį kitose Europos šalyse gamintojas ketina remti daugiau įvairių renginių.
Praeitais metais „Seat Altea“ modelį reklamavo teniso legenda Johnas McEnroe, tačiau ir jis prisipažino nežinąs „Seat“ vardo, nes šios markės automobiliai neparduodami JAV rinkoje. A.Schleefui „Seat“ vardą garsinti padės nauja vadovų komanda:
- „¢ Giuseppe Tartaglionne, kuris anksčiau darbavosi „Fiat“, gruodį tapo už pardavimus ir rinkodarą atsakingu Ispanijos gamintojo viceprezidentu;
„¢ Jornas Hinrichsas balandžio 1 d. pradėjo eiti rinkodaros vadovo pareigas. Iki tol jis buvo „Volkswagen“ markės rinkodaros vadovas. J.Hinrichsas sukūrė pripažinimą pelniusią „Volkswagen“ reklamos kampaniją „Išmeilės automobiliui“ („Aus Liebe zum Automobil“);
„¢ Francisco Perezas Salinas tapo „Seat“ prekybos bei serviso tinklo ir pardavimų plėtros vadovu. Prieštai jis vadovavo „Fiat“ Europos mažmeninės prekybos tinklui.
Dažna „Seat“ vadovų kaita kelia nemažai problemų. Pavyzdžiui, G.Tartaglionne yra jau trečiasis pardavimų ir rinkodaros vadovas per paskutinius septynis mėnesius. Pastarasis teigė manąs, jog F.P.Salino ir J.Hinrichso paskyrimas rodo, kad pardavimai ir rinkodara yra prioritetinė „Seat“ sritis.
„Volkswagen“ valdomas „Seat“ 2002 m. buvo priskirtas „Audi“ markės grupei. Vokietijos bendrovė taip siekė sukurti sportišką „Seat“ įvaizdį, nes iki tol šis Ispanijos gamintojas daugiausiai garsėjo pigiais automobiliais. Tuo tarpu „Volkswagen“ nusprendė, kad pigius automobilius turėtų gaminti Čekijos padalinys „Š koda“. Š i strategija „Seat“ buvo nesėkminga, nes gamintojas prarado nebrangių automobilių ieškančius pirkėjus, o prisivilioti naujų, linkusių mokėti aukštesnes kainas, dar nepavyko.
Rinkos tyrimų bendrovės „J.D. Power-LMC“ atstovas Alastairas Bedwellas mano, kad „Seat“ vardas Europoje dar yra pernelyg mažai žinomas. Anot jo, „Seat“ yra šiek tiek pasimetęs tarp kitų Senojo žemyno markių. Tiesa, priklausymas „Volkswagen“ grupei iškart leidžia tikėtis aukštos kokybės, tačiau dabartiniai modeliai apsunkina „Seat“ pastangas susikurti pusiau prestižinės markės įvaizdį.
Ispanijos gamintojo pardavimai smunka jau ketverius metus išeilės. „J.D. Power-LMC“ duomenimis, pernai „Seat“ automobilių gamyba sumažėjo nuo 458,460 vnt. iki 409,586 vnt. Gamintojo grynasis nuostolis 2005 m. sudarė 62,5 mln. eurų (216 mln. Lt). Dabar „Seat“ vykdo restruktūrizaciją ir ketina pasiūlyti daugiau esamų modelių versijų. Rudenį turėtų pasirodyti „Altea“ universalas, o kitų metų pradžioje – „Volkswagen Caddy“ pagrindu sukurtas daugiatikslis vienatūris. Š is modelis varžysis su „Citroen Berlingo“, „Peugeot Partner“ bei „Renault Kangoo“ ir iki naujos kartos „Seat Arosa“ pasirodymo bus pigiausias Ispanijos gamintojo modelių šeimos narys. Mažo automobilio „Arosa“ pardavimai nepateisino vilčių, tad 2004 m. jo gamyba buvo sustabdyta. Tačiau naujos kartos „Arosa“ modelis rinkoje pasirodys ne anksčiau kaip 2010 m.
Birželis 22, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą