Seat išgyvena identiteto krizę

„Seat“ dileriai pageidauja, kad šio Ispanijos gamintojo vadovas Erichas Schmittas aiškiai apibrėžtų markės identitetą. Dileriai tikina norį, kad vykdydamas restruktūrizaciją „Volkswagen“ grupės valdomas „Seat“ pasirinktų aiškią veiklos kryptį. 2005 m. ir 2006 m. „Seat“ patyrė nuostolių, tad gamintojas pradėjo vykdyti restruktūrizacijos programą, kuria siekia sumažinti darbo kaštus, išplėsti modelių gamą ir kitąmet gauti pelno.

Praeitų metų rugsėjo mėnesį „Seat“ vadovu paskirtas E.Schmittas anksčiau vadovavo „Audi“ pirkimų skyriui. Bendrovės teigimu, ankstesnis „Seat“ šefas Andreas Schleefas atsistatydino dėl sveikatos problemų. Dileriai tikina, jog „Seat“ administracija rinkodarai turėtų skirti daugiau lėšų. Ispanijoje ir Portugalijoje veikiančios MSX dilerių grupės vadovas Felixas Serrano mano, kad toli gražu ne visi pirkėjai žino apie sportišką „Seat“ įvaizdį. Ilgą laiką Ispanijos gamintojas garsėjo kukliais automobiliais, tad siekiant sukurti sportiškos markės įspūdį prieštrejus metus „Seat“ buvo priskirtas „Audi“ markės grupei.

„Seat Altea XL“

Italijoje veikiančios „Seat“ atstovybės „Amicar“ vadovas Chiara Ciaula tvirtina, kad gamintojas turėtų labiau akcentuoti savo giminystę su „Audi“ ir „Volkswagen“, nes šios markės Italijoje garsėja puikia kokybe ir turi gerą reputaciją. Anot C.Ciaulos, kai kurie pirkėjai „Seat“ vertina kaip ekonomiškų automobilių markę, kuri varžosi su „Fiat“. Tuo tarpu „Volkswagen“ grupė siekia, kad „Seat“ konkuruotų su „Alfa Romeo“. C.Ciaula tikina, jog pirkėjai tik pamažu pradeda suvokti, kad „Seat“ yra „Volkswagen“ produktas. Dileris norėtų daugiau sportiškų modelių bei reklamos kampanijų, kurios pagerintų markės įvaizdį.

„Seat“ pardavėjai pastebi, kad ispaniškos markės modelių gamai trūksta didelio sedano, nes šios klasės automobiliai populiarūs Pietų Europoje. Prie Portugalijos ir Ispanijos sienos esančio „Nueva Automocion“ salono atstovė spaudai Maria Gomez Dias neabejoja, kad „Seat“ markei trūksta „Volkswagen Passat“ dydžio sedano, nes „Toledo“ neužpildo šios nišos. Per artimiausius trejus metus Ispanijos gamintojas savo modelių gamą ketina išplėsti nuo 6 iki 10 automobilių. Pagrindiniai modeliai išsaugos sportišką dizainą, tačiau greta jų ketinama pasiūlyti ir praktiškų automobilių – universalų bei komercinių modelių. Be to, svarstoma galimybė pasiūlyti ir mini modelį, kuris užimtų jau nebegaminamo „Arosa“ vietą.

„Seat Leon“

Analitikai abejoja tokios strategijos sėkme. „Accenture“ specialistas Jose Luisas Sancho Llerinas mano, kad „Seat“ reikia apsispręsti, ar jis nori būti nišinių, ar masinių automobilių gamintoju. Anot J.L.S.Llerino, Ispanijos bendrovei reiktų pasirinkti, į kuriuos pirkėjus ji orientuosis, nes dabar rinkos dalyviai nežino, į kuriuos segmentus taikosi „Seat“. „Arthur D. Little“ automobilių rinkos ekspertas Javieras Echeverria tvirtina, kad pasiūlęs praktiškų modelių „Seat“ žengtų žingsnį atgal ir sugriautų savo kuriamą sportišką įvaizdį.

„JATO Dynamics“ duomenimis, „Seat“ pardavimai Europoje praeitais metais išaugo 2,5% iki 384,660 vnt., tačiau analitikai pastebi, kad ši markė yra pernelyg priklausoma nuo Ispanijos rinkos.

Kovas 27, 2007   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Komentarai

  • how to get cheap cytotec

    There is also the problem of chemoresistance can you get cytotec prices These two hormones need to be in the right balance for your uterus to be healthy

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: