Prancūzijos automobilių gamintojai galiausiai suprato nemoką gaminti patrauklių didelių automobilių

„Automotive News“ apžvalgininkas Luca Ciferri pastebi, kad Prancūzijos automobilių gamintojams galiausiai pavyko atsisakyti didybės manijos – klaidingo įsitikinimo, kad jie yra pajėgūs varžytis su vokiškomis prestižinėmis markėmis. Toks žingsnis yra tikrai sveikintinas, tačiau analogišką sprendimą JAV automobilių gamintojai „General Motors“ ir „Ford Motor“ priėmė gerokai anksčiau.

„PSA/Peugeot-Citroen“ nekurs savo flagmanų „Citroen C6“ ir „Peugeot 607“ įpėdinių. Nors pastarieji modeliai yra gana išvaizdūs, komfortiški ir pasižymi naujomis technologijomis, tačiau didelius automobilius paprastai vairuojantys verslininkai yra linkę rinktis jų statusą pabrėžiančias transporto priemones: E klasės „Mercedes-Benz“, 5 serijos BMW ar „Audi A6“.

“Renault Latitude”

Kitas Prancūzijos gamintojas „Renault“ taip pat neketina smarkiai išlaidauti kurdamas naują flagmaną ir didžiausią savo modelį – sedaną „Latitude“ – ketina pristatyti rugpjūčio mėnesį Maskvoje vyksiančioje automobilių parodoje. „Renault“ Pietų Korėjos padalinio „Renault Samsung Motors“ modelio „Samsung SM5“ pagrindu gaminamas „Latitude“ pakeis nesėkmingą ir daug pajuokų sulaukdavusį „Vel Satis“ hečbeką.

Artimiausiu metu didžiausias „Peugeot“ gamos modelis bus 480 cm ilgio „Peugeot 508“, kuris po savo debiuto spalio mėnesį vyksiančioje Paryžiaus automobilių parodoje pakeis iškart du modelius: 407 ir 607. Tuo tarpu „Citroen“ markė 2012 m. pabaigoje ketina pasiūlyti didesnį C5 modelį, kuris turėtų užpildyti ir C6 rinkos nišą.

“Peugeot 508″

„General Motors“ valdoma „Opel“ markė išdidelių automobilių rinkos pasitraukė 2003 m., kuomet buvo nutraukta „Omega“ modelio gamyba, o „Ford Motor“ apsisprendė dar anksčiau ir „Ford Scorpio“ modelis 1998 m. nebesulaukė įpėdinio. Prancūzijos automobilių gamintojai tuomet dar buvo tvirtai įsitikinę savo pajėgumu konkuruoti su „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“, tačiau istorija parodė, kad versle tuštybė yra prastas patarėjas.

„JATO Dynamics“ duomenimis, praeitais metais trijų „prestižinių“ prancūziškų modelių – „Peugeot 607“, „Citroen C6“ ir „Renault Vel Satis“ – pardavimai kartu paėmus sudarė vos 4,565 vnt. Per tą patį laikotarpį vien Europoje buvo realizuota 238,563 vnt. „Audi A6“, 5 serijos BMW ir E klasės „Mercedes-Benz“ automobilių. Pirkėjai aiškiai parodė savo nenorą įsigyti masinių gamintojų siūlomus didelius modelius, tad ir „Fiat“ nusprendė, kad didelis galiniais ratais varomas sedanas turėtų būti pasiūlytas ne kaip „Alfa Romeo 166“ įpėdinis, o kaip dar vienas „Maserati“ modelis.

Liepa 20, 2010   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Komentarai

  • Sowmya

    neralioote rašo:Matau tik viena verta demesio pjnuadoaima siam suniukui.. reklamai-kvietimui pasiimti beglobi gyvuna is globos namu. Nes manau mane erzintu (naudinga reklamai linkme) tai, kad jis netikras.. ir noretusi to mielumo pries akis gyvo..

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: