
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Pasibaigus krizei pasaulyje liks tik šeši masiniai automobilių gamintojai?
„Fiat“ grupės vadovas Sergio Marchionne mano, kad pasibaigus šiai pasaulinei ekonomikos krizei liks tik šeši masinių automobilių gamintojai, nes mažėjantys pardavimai ir augantys nuostoliai paskatins susijungimus ir įsigijimus. Anot S.Marchionne, maždaug po dviejų metų pasaulinėje rinkoje turėtų likti po vieną JAV, Vokietijos, Japonijos ir Kinijos gamintoją, viena Prancūzijos-Japonijos bendrovė, galbūt plėtojanti veiklą ir JAV, bei dar vienas Europos gamintojas. S.Marchionne tikina, kad krizę išgyvens tik tie gamintojai, kurių metinės gamybos apimtys viršija 5,5 mln. automobilių. Dabar šį kriterijų atitinka „Toyota Motor“, „General Motors“, „Volkswagen“ grupė, „Ford Motor“ ir „Renault“-„Nissan“ aljansas.
Palyginti nedideliam masinių automobilių gamintojui “Fiat” bus nelengva atlaikyti ekonomikos krizę
S.Marchionne mano, kad automobilių verslo laukia dideli pokyčiai ir jis jau niekad nebebus toks, kaip anksčiau. Analitikai pabrėžia, kad ateityje būtent dideli gamintojai turės daugiau galimybių mažinti kaštus bei efektyviau paskirstyti tyrimų ir diegimo išlaidas. Tokia tendencija reikštų bent kelių žinomų markių išnykimą.
„Metzler Bank“ analitikas Juergenas Pieperis tvirtina, kad Europoje tiek daug automobilių gamintojų yra dėl to, kad čia juos neretai valdo šeimos. Pavyzdžiui, Quandtų šeimai priklauso 46,6% BMW akcijų, o Peugeot šeima kontroliuoja 30% „PSA/Peugeot-Citroen“ akcijų paketą, tad susidūrus su didesniais sunkumais šie gamintojai gali būti parduoti.
Manoma, kad staigus automobilių rinkos smukimas labiausiai komplikuotų PSA, BMW bei „Fiat“ padėtį, nes šie gamintojai yra pernelyg maži, kad galėtų pasinaudoti mąsto ekonomijos privalumais. Tuo tarpu „Volkswagen“ grupė, „Daimler“ ir „Renault“-„Nissan“, anot J.Pieperio, turėtų išgyventi. Analitikas pabrėžia, kad dabartinėje situacijoje gamintojams jų dydis yra labai svarbus, nes leidžia sutaupyti lėšų perkant komponentus bei paskirstyti tyrimų ir diegimo kaštus didesniam modelių bei automobilių skaičiui. J.Pieperis mano, kad viena išpagrindinių priežasčių, dėl kurių „Audi“ pastaruoju metu sekasi geriau nei „Mercedes-Benz“ ar BMW, yra ta, kad „Audi“ priklauso „Volkswagen“ grupei. Pastebima, kad mąsto ekonomijos siekimas lėmė ir „Porsche“ sprendimą įsigyti „Volkswagen“ grupę.
Griežtėjant taršos reikalavimams BMW gali tekti pasinaudoti mažų automobilių gamybos patirtimi. Nuotraukoje - “BMW Isetta” (1955 m.)
„Sanford Bernstein“ analitikas Maxas Warburtonas prognozuoja dviejų formų susijungimus ir įsigijimus: pirmuoju atveju gali susijungti du masinių automobilių gamintojai, o antruoju Vokietijos prestižinių automobilių gamintojai, nepaisant liūdnos patirties, gali įsigyti masinius gamintojus. M.Warburtonas spėja, kad susijungimuose ir įsigijimuose dalyvaus „Fiat“, PSA, „Renault“ bei „Ford Motor“ ir „General Motors“ Europos padaliniai.
Vis dėlto dalis analitikų susijungimų ir įsigijimų galimybes vertina skeptiškai. Cardiffo verslo mokyklos profesorius emeritas Garel Rhys mano, kad nuosmukio metu konsolidacija yra mažai tikėtina. Anot jo, dabar visiems gamintojams pakanka savų problemų, tad jie vargu ar norės jungtis su varžovais. G.Rhys juokauja, kad išdviejų skęstančiųjų niekaip negausime gero plaukiko.
Pasklido kalbos, kad “PSA/Peugeot-Citroen” svarsto galimybę jungtis su “Fiat”
Net jei Europos masinių automobilių gamintojai ir panorėtų jungtis, kelią tam gali užkirsti Europos Sąjungos (ES) konkurencijos taisyklės. Pavyzdžiui, „Volkswagen“ grupei įsigijus „Fiat“ toks gamintojas užimtų per 30% Europos rinkos. Europos Komisiją (EK) reikia informuoti, kuomet apjungus kelias bendroves gautos naujos bendrovės pasauliniai pardavimai viršija 5 mlrd. eurų (17 mlrd. Lt) ir bent dviejų išbesijungiančių bendrovių pardavimai Europos Sąjungoje viršija 250 mln. eurų (863 mln. Lt). Tuomet EK imasi tirti, ar toks susijungimas nesumažins konkurencijos, nesusiaurins vartotojų pasirinkimo ir ar dėl to neišaugs kainos.
Gruodis 24, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Komentarai
t5r0n
how to get generic clomiphene where to get cheap clomiphene price where buy clomid tablets get cheap clomid without rx get clomiphene online where to get cheap clomiphene tablets how to buy cheap clomiphene pill
drinking while on flagyl
This website really has all of the low-down and facts I needed to this participant and didn’t know who to ask.
8uqae
cost zithromax 250mg - purchase metronidazole generic cost metronidazole
l8723
semaglutide 14mg usa - rybelsus 14mg generic periactin pills
naw68
order domperidone 10mg online cheap - generic tetracycline 500mg buy cyclobenzaprine 15mg generic
fjwj6
order augmentin pills - https://atbioinfo.com/ acillin oral
w0hds
buy nexium 40mg - anexa mate oral nexium 40mg
zgej0
buy deltasone 10mg - https://apreplson.com/ deltasone 20mg cost
tmerf
where to buy otc ed pills - https://fastedtotake.com/ best ed drugs
ywve5
buy amoxil cheap - buy amoxil without prescription how to buy amoxicillin
Parašykite komentarą