
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Nissan” ir “Audi” susikivirčijo dėl raidės “Q”
Išpirmo žvilgsnio niekuo neišsiskirianti septynioliktoji lotynų abėcėlės raidė “Q” sukėlė tikrą audrą JAV automobilių rinkodaros pasaulyje – “Nissan” ir “Audi” susiginčijo dėl teisės šią raidę naudoti visureigių pavadinimuose. Dar kovo mėnesį “Nissan” pateikė ieškinį Detroito Apygardos teismui, kuriame teigia, jog “Audi” kėsinasi į “Infiniti” markei priklausantį prekinį ženklą “Q”.
Japonijos gamintojas tikina, kad dar 1989 m. pasirodžiusio ištaigingo sedano Q45 reklamai išleido šimtus milijonų dolerių. Iki praeitų metų pabaigos “Nissan” pardavė apie 120 tūkst. “Infiniti Q45″, o “Audi” JAV rinkoje šiemet tikisi realizuoti 80 tūkst. automobilių. Naujasis “Audi” visureigis Q7 Europoje ir JAV turėtų debiutuoti pavasarį. Vokietijos bendrovė planuoja per metus parduoti 60 tūkst. Q7, o net pusė šio kiekio turėtų tekti JAV rinkai.
“Nissan” turi teises į keturis Q raide prasidedančius prekinius ženklus: Q45, QX4, “New Q” ir QX56. Ieškinyje teigiama, kad Q7 vardu pavadintas “Audi” visureigis gali supainioti pirkėjus ir pakenkti “Infiniti” įvaizdžiui. Pirmasis “Infiniti” Q serijos visureigis buvo dar 1997 m. debiutavęs ištaigingas QX4 modelis, o pernai jį pakeitė QX56.
Automobilių rinkos ekspertai mano, kad ši byla gali priversti “Audi” šiek tiek pakeisti rinkodaros strategiją, tačiau rimtų nuostolių neturėtų atnešti. Taip pat tikimasi, kad kilęs triukšmas paskatins priimti teisės aktus, reglamentuojančius išraidžių ir skaičių sudarytų automobilių pavadinimų naudojimą. “CarConcepts” prezidentas Toddas Turneris tikina, kad “Audi” turėtų nedelsdama pakeisti savo naujojo visureigio pavadinimą, nes priešingu atveju gali tekti išnaujo kurti ir gaminti įvairias rinkodaros priemones.
“Audi” JAV padalinio viceprezidentas Johanas de Nysschenas tikina, kad Q7 pavadinime raidė “Q” reiškia “Quattro” keturių varomų ratų sistemą. Vokietijos gamintojas taip pat planuoja gaminti kompaktinį visureigį Q5.
Teismui pateiktame “Nissan” ieškinyje rašoma, kad Japonijos bendrovė dar priešmetus perspėjo “Audi” JAV padalinį nesikėsinti į raidę “Q”.
Kai netrukus visos raidės taps kažkieno nuosavybė, gal tuomet reikės mokėti mokesčius už kiekvieną parašytą žodį ir visiems eiliniams piliečiams? Taigi, skubėkime naudotis, kol taip dar neatsitiko.
Gruodis 16, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą