Nepaisant problemų, „Toyota“ išlieka vertingiausia automobiline marke

„Toyota“ pavyko išsaugoti vertingiausios automobilinės markės titulą 2015 m. nepaisant automobilių atšaukimų, susijusių su saugos oro pagalvėmis, neigiamai paveikusių jos vertę. BMW užėmė antrą vietą, o „Mercedes-Benz“ – trečią, rodo „BrandZ“ 100 vertingiausių pasaulinių markių naujausias tyrimas, kurį paskelbė rinkos tyrimų bendrovė „Millward Brown“.

Per metus „Toyota“ rinkos vertė sumažėjo 2% iki 28,9 mlrd. dolerių. Pasak Peterio Walshe, „Global BrandZ“ direktorius bendrovėje „Millward Brown“, pasitikėjimas, kurį „Toyota“ kelia automobilių savininkams, mažai nukentėjo dėl saugos oro pagalvių problemų. Klientų patyrimas, gera vertė ir kokybė išlaiko šią markė aukštumoje. „Toyota“ pirmavo 8 iš 10 metų, kuomet atliekamas šis tyrimas.

„Honda“ yra dar viena markė iš pirmojo dešimtuko, kurios vertė smuko. Ji taip pat nukentėjo nuo saugos oro pagalvių problemų. „Honda“ vertė per metus krito 5% iki 13,3 mlrd. dolerių.

“Toyota Avensis”

„Toyota“ ir „Honda“ yra tarp tų markių, kurios buvo priverstos atšaukti milijonus automobilių, daugiausia JAV, aprūpintų „Takata“ pagamintais oro pagalvių įpūtėjais, galinčiais išsiveržti su pernelyg stipria jėga ir paskleisti suirusias metalines įpūtėjų dalis tarsi šratus automobilio viduje, taip keldami didelį pavojų žmonių sveikatai ir net gyvybei.

Antra likusi BMW padidino savo vertę 2% iki 26,4 mlrd. dolerių. BMW vertę padidino naujoviškas i8 sportinis hibridinis kupė, o taip pat i3 elektrinis hečbekas. „Mercedes-Benz“ vertė padidėjo 1% iki 21,8 mlrd. dolerių.

3 serijos BMW

Tuo tarpu „Audi“ tapo sparčiausiai augančia marke, iš septintos vietos išstūmusia „Volkswagen“. „Audi“ rinkos vertė per metus šoktelėjo net 43% iki 10,1 mlrd. dolerių. Šios vokiškos markės sėkmė remiasi jos įvaizdžiu ir jos reikšme klientams, teigia Walshe. Ji iš tiesų nuosekliai skleidžia žinią apie save, kuo ji skirtinga ir ypatinga: technologijomis, saugumo priemonėmis, nauda klientams, kryptinga reklama.

„Ford“ vertė išaugo 11%, ir tai yra antras geriausias rezultatas. Kovoje dėl devintos vietos „Land Rover“ pralenkė „Chevrolet“, pritraukdama visureigių klientus ir pranokdama jų lūkesčius dėl išties geros keturių varomųjų ratų pavaros.

„Lexus“ pralenkė „Hyundai“ ir, dėka asociacijos su prabanga ir patikimumu, užėmė dešimtą vietą. Nors „Lexus“ veikia pirmiausia JAV, markė orientuojasi į aukščiausią kokybę, skirtingumą nuo kitų, lyderystę ir gerą valdymą

“Mercedes-Benz GLC”

Pirmaujančių 10 markių bendra vertė išaugo vos 3% iki 143,6 mlrd. dolerių, lyginant su 17% 2014 m., kadangi automobilinėms markėms tampa vis sunkiau diferencijuotis.

Absoliučioje įskaitoje „Apple“ pralenkė „Google“ ir tapo vertingiausia pasaulio marke. „Apple“ vertė per metus šoktelėjo net 67% iki 247 mlrd. dolerių. Pernykščio lyderio „Google“ vertė išaugo 9% iki 173,7 mlrd. dolerių. „Apple“ sėkmė paremta gebėjimu susigrąžinti klientų pasitikėjimą po 2013 m. kilusių kokybės problemų.

„Top-10“ automobilių markių:

1. „Toyota“ - 28,9 mlrd. dolerių;
2. BMW - 26,4 mlrd. dolerių;
3. „Mercedes-Benz“ - 21,8 mlrd. dolerių;
4. „Honda“ - 13,3 mlrd. dolerių;
5. „Ford“ - 13,1 mlrd. dolerių;
6. „Nissan“ - 11,4 mlrd. dolerių;
7. „Audi“ - 10,1 mlrd. dolerių;
8. „Volkswagen“ - 9,3 mlrd. dolerių;
9. „Land Rover“ - 5,0 mlrd. dolerių;
10. „Lexus“ - 4,3 mlrd. dolerių.
Šaltinis: „Millward Brown“

Birželis 26, 2015   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"