
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Nepaisant problemų, „Toyota“ išlieka vertingiausia automobiline marke
„Toyota“ pavyko išsaugoti vertingiausios automobilinės markės titulą 2015 m. nepaisant automobilių atšaukimų, susijusių su saugos oro pagalvėmis, neigiamai paveikusių jos vertę. BMW užėmė antrą vietą, o „Mercedes-Benz“ – trečią, rodo „BrandZ“ 100 vertingiausių pasaulinių markių naujausias tyrimas, kurį paskelbė rinkos tyrimų bendrovė „Millward Brown“.
Per metus „Toyota“ rinkos vertė sumažėjo 2% iki 28,9 mlrd. dolerių. Pasak Peterio Walshe, „Global BrandZ“ direktorius bendrovėje „Millward Brown“, pasitikėjimas, kurį „Toyota“ kelia automobilių savininkams, mažai nukentėjo dėl saugos oro pagalvių problemų. Klientų patyrimas, gera vertė ir kokybė išlaiko šią markė aukštumoje. „Toyota“ pirmavo 8 iš 10 metų, kuomet atliekamas šis tyrimas.
„Honda“ yra dar viena markė iš pirmojo dešimtuko, kurios vertė smuko. Ji taip pat nukentėjo nuo saugos oro pagalvių problemų. „Honda“ vertė per metus krito 5% iki 13,3 mlrd. dolerių.
“Toyota Avensis”
„Toyota“ ir „Honda“ yra tarp tų markių, kurios buvo priverstos atšaukti milijonus automobilių, daugiausia JAV, aprūpintų „Takata“ pagamintais oro pagalvių įpūtėjais, galinčiais išsiveržti su pernelyg stipria jėga ir paskleisti suirusias metalines įpūtėjų dalis tarsi šratus automobilio viduje, taip keldami didelį pavojų žmonių sveikatai ir net gyvybei.
Antra likusi BMW padidino savo vertę 2% iki 26,4 mlrd. dolerių. BMW vertę padidino naujoviškas i8 sportinis hibridinis kupė, o taip pat i3 elektrinis hečbekas. „Mercedes-Benz“ vertė padidėjo 1% iki 21,8 mlrd. dolerių.
3 serijos BMW
Tuo tarpu „Audi“ tapo sparčiausiai augančia marke, iš septintos vietos išstūmusia „Volkswagen“. „Audi“ rinkos vertė per metus šoktelėjo net 43% iki 10,1 mlrd. dolerių. Šios vokiškos markės sėkmė remiasi jos įvaizdžiu ir jos reikšme klientams, teigia Walshe. Ji iš tiesų nuosekliai skleidžia žinią apie save, kuo ji skirtinga ir ypatinga: technologijomis, saugumo priemonėmis, nauda klientams, kryptinga reklama.
„Ford“ vertė išaugo 11%, ir tai yra antras geriausias rezultatas. Kovoje dėl devintos vietos „Land Rover“ pralenkė „Chevrolet“, pritraukdama visureigių klientus ir pranokdama jų lūkesčius dėl išties geros keturių varomųjų ratų pavaros.
„Lexus“ pralenkė „Hyundai“ ir, dėka asociacijos su prabanga ir patikimumu, užėmė dešimtą vietą. Nors „Lexus“ veikia pirmiausia JAV, markė orientuojasi į aukščiausią kokybę, skirtingumą nuo kitų, lyderystę ir gerą valdymą
“Mercedes-Benz GLC”
Pirmaujančių 10 markių bendra vertė išaugo vos 3% iki 143,6 mlrd. dolerių, lyginant su 17% 2014 m., kadangi automobilinėms markėms tampa vis sunkiau diferencijuotis.
Absoliučioje įskaitoje „Apple“ pralenkė „Google“ ir tapo vertingiausia pasaulio marke. „Apple“ vertė per metus šoktelėjo net 67% iki 247 mlrd. dolerių. Pernykščio lyderio „Google“ vertė išaugo 9% iki 173,7 mlrd. dolerių. „Apple“ sėkmė paremta gebėjimu susigrąžinti klientų pasitikėjimą po 2013 m. kilusių kokybės problemų.
„Top-10“ automobilių markių:
1. „Toyota“ - 28,9 mlrd. dolerių;
2. BMW - 26,4 mlrd. dolerių;
3. „Mercedes-Benz“ - 21,8 mlrd. dolerių;
4. „Honda“ - 13,3 mlrd. dolerių;
5. „Ford“ - 13,1 mlrd. dolerių;
6. „Nissan“ - 11,4 mlrd. dolerių;
7. „Audi“ - 10,1 mlrd. dolerių;
8. „Volkswagen“ - 9,3 mlrd. dolerių;
9. „Land Rover“ - 5,0 mlrd. dolerių;
10. „Lexus“ - 4,3 mlrd. dolerių.
Šaltinis: „Millward Brown“
Birželis 26, 2015 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Komentarai
cosmorec
new era old english fitted hats online billig vintage style knit hat quiz billig cleveland cavaliers 23 lebron james yellow throwback short sleeve stitched nba jersey billig atlanta braves cooperstown hat hours billig nike air jordan 3 blue and red billig nike indianapolis colts 12 andrew luck black impact limited jersey billig
cosmorec http://www.cosmorec.com/
Parašykite komentarą