
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Mi.To“ – paskutinis „Alfa Romeo“ šansas?
Pastebima, jog ką tik rinkoje pasirodęs mažiausias „Alfa Romeo“ modelis „Mi.To“ gali būti jau paskutinė proga šiai markei pataisyti savo pašlijusią padėtį. Trijų durų mažas hečbekas „Mi.To“ turėtų privilioti turtingus jaunus pirkėjus, kurie iki šiol rinkdavosi BMW gaminamą „Mini“. Š is naujas modelis yra dar viena proga įrodyti, kad „Alfa Romeo“ automobiliai gali būti kokybiški, nes iki šiol ši markė labai dažnai nuvildavo savo gerbėjus.
“Alfa Romeo Mi.To”
Be to, perėjus į mažų automobilių segmentą „Alfa Romeo“ gali pasitarnauti ir ilgą laiką augusios degalų kainos bei didėjantis susirūpinimas aplinkos tarša, nes ateityje vis daugiau prestižinių automobilių pirkėjų gali rinktis ne kompaktinį, o mažą automobilį. Iki šiol „Alfa Romeo“ gamoje dominavo didesni, vyresniems pirkėjams skirti automobiliai, tokie kaip 159 modelis.
Naujasis „Mi.To“ gaminamas „Fiat Punto“ platformos pagrindu. „Mi.To“ gali būti komplektuojamas su 1,4 ltr. (78 AG), 1,4 ltr. (120 AG) ir 1,4 ltr. (155 AG) benzininiais bei 1,3 ltr. (90 AG) ir 1,6 ltr. (120 AG) dyzeliniais varikliais. Š iemet gamintojas tikisi parduoti 40 tūkst. „Mi.To“, o kitąmet šis skaičius turėtų padvigubėti. Lietuvoje šis modelis kainuoja nuo 55,900 Lt.
“Alfa Romeo Mi.To”
„Alfa Romeo“ labiausiai vertinama dėl puikaus itališko dizaino bei greitų automobilių, tačiau toks įvaizdis buvo sukurtas dar prieš40 metų, kuomet „Alfa Romeo“ išties gamino puikius automobilius. Deja, vėliau jos vardas vis dažniau buvo siejamas su prasta kokybe bei nemaloniu aptarnavimu ir „Alfa Romeo“ beveik visiškai užleido pozicijas vokiškoms markėms BMW bei „Audi“. Pastaruoju metu „Alfa Romeo“ užėmė mažiau nei 1% Europos rinkos, tuo tarpu ir BMW, ir „Audi“ rinkos dalys viršijo 4%. Š iemet „Alfa Romeo“ markę aplenkė netgi už Italijos ribų mažai kam žinoma „Lancia“: ACEA duomenimis, per pirmus dešimt šių metų mėnesių Europoje buvo parduoti 99,266 „Lancia“ ir 87,449 „Alfa Romeo“ automobiliai.
“Alfa Romeo 8C Competizione”
„Fiat“ grupė „Alfa Romeo“ markę įsigijo 1986 m., o aktyvūs „Alfa Romeo“ pertvarkymo darbai prasidėjo priešketverius metus prie „Fiat“ grupės vairo stojus Sergio Marchionne, kuris išgelbėjo šį Italijos automobilių gamintoją nuo bankroto. Nors šiuo metu „Alfa Romeo“ sekasi prasčiau nei „Fiat“ ir „Lancia“ markėms, ji turi potencialą tapti pelningiausia išvisų trijų.
Net jei „Mi.To“ ir vėlesni modeliai sulauktų pripažinimo, vargu ar „Alfa Romeo“ iki 2010 m. pavyks pasiekti ambicingą tikslą per metus parduoti 300 tūkst. automobilių. Vis dėlto net ir smukę pardavimai neatgrasė „Alfa Romeo“ nuo planų sugrįžti į JAV rinką – neseniai čia užsakovui buvo pristatytas pirmasis „Alfa Romeo 8C Competizione“ modelis.
Lapkritis 28, 2008 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą