
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“Magna Steyr” – kontraktinės automobilių gamybos milžinas
Aukštos kokybės inžinerijos bei gamybos paslaugos, greiti darbo tempai ir savo srities išmanymas leido “Magna Steyr” per kelerius metus tapti Europos kontraktinės automobilių gamybos milžinu. Mažą, bet automobilių pramonei svarbų Europos kontraktinių gamintojų būrį “Magna Steyr” papildė palyginti vėlai. Daugelis šių bendrovių didžiųjų gamintojų užsakymu gamina įvarius nišinius modelius, tokius kaip kupė ar kabrioletai.
XX amžiaus pradžioje tuometinė “Steyr-Daimler-Puch” pradėjo gaminti dviračius, 1906 m. – ir automobilius. Vėliau bendrovė specializavosi visureigių gamyboje ir 1979 m. pradėjo gaminti kariškąjį G klasės “Mercedes-Benz” modelį, o 1994 m. jai buvo patikėta ir “Jeep Grand Cherokee” gamyba. Tuomet šis gamintojas užėmė vos 3% Europos kontraktinės automobilių gamybos rinkos. 1998 m. Austrijos bendrovę nusipirko Kanadoje įsikūręs automobilių komponentų gamintojas “Magna International” ir 2002 m. “Magna Steyr” užimama kontraktinės gamybos rinkos dalis pasiekė 37,5%, o pernai išaugo net iki 59,9%.
“Magna Steyr” pajamos pernai išaugo daugiau nei dvigubai nuo 2,7 mlrd. eurų (9,3 mlrd. Lt) iki 6,2 mlrd. eurų (21,4 mlrd. Lt), o ikimokestinis pelnas padidėjo daugiau nei keturis kartus iki 170 mln. eurų (587 mln. Lt). Dvejose Grazo mieste Austrijoje esančiose gamyklose dirba 9 tūkst. žmonių, kurie per dieną pagamina tūkstantį automobilių.
“Magna Steyr” vadovas Manfredas Remmelis tikina, kad bendrovės sėkmės paslaptis yra visiems žinoma – šis gamintojas siūlo puikiai integruotas automobilių kūrimo ir gamybos paslaugas. Anot jo, kartu su klientais iki smulkmenų suderinami visi automobilio kūrimo etapai pradedant koncepcine versija ir baigiant gaminamu modeliu. M.Remmelis tvirtina, kad “Magna Steyr” gali kompetentingai atlikti daugybę operacijų, pavyzdžiui, valdyti detalių tiekimą ir pirkimus.
Kaip kitą bendrovės privalumą jos vadovas įvardijo sugebėjimą įvykdyti gamintojų keliamus reikalavimus dėl automobilių kokybės ir gamybos kaštų bei terminų. Pavyzdžiui, “Chrysler 300C” gamyba Austrijoje prasidėjo praėjus vos pusei metų nuo kontrakto su “DaimlerChrysler” pasirašymo.
“Magna Steyr” jau įrodė, kad gali savarankiškai sukurti bei gaminti automobilius. Š i paslauga yra itin naudinga gamintojams, nes panorėjus modelių gamą papildyti nišiniu automobiliu jiems nereikia ieškoti papildomų inžinerinių ar gamybinių išteklių. Būtent šia savybe “Magna Steyr” yra gerokai pranašesnė priešsavo varžovus.
“General Motors” valdomos “Saab” markės atstovas teigė, kad “Valmet” “Saab 9-3″ kabrioleto gamybos kontraktą prarado vien dėl to, kad “Magna Steyr” galėjo perimti didžiąją dalį šio modelio kūrimo darbų. “Audi” atstovas tvirtina, kad Austrijos bendrovė yra aiški kontraktinės gamybos lyderė, nes turi didelę patirtį ir gali pati viena kurti automobilius. Tuo tarpu jos konkurentai specializuojasi arba automobilių surinkime (pavyzdžiui, “Valmet”) arba jų dizaino kūrime (pavyzdžiui, “Pininfarina” ir “Bertone”).
“Magna Steyr” varžovai šiuo metu turi išties nemažai rūpesčių:
- „¢ “Valmet” prarado “Saab 9-3″ kabrioleto gamybos kontraktą, tačiau gamins naująjį “Porsche Cayman” modelį.
„¢ Italijos bendrovė “Bertone” netrukus baigs gaminti “Opel Astra” kupė ir kabrioletą, nes naujos kartos modelį “General Motors” nusprendė gaminti Antverpene (Belgija) esančioje gamykloje. “Bertone” kol kas neturi jokių kitų užsakymų, tačiau derasi su prestižinių jachtų gamintojų “Azimut”.
„¢ “Karmann” pernai pagamino rekordinį automobilių kiekį – 94,338 vnt. – ir užėmė 24,7% rinkos, tačiau šios Vokietijos bendrovės gamybos apimtys artimiausiu metu gali smarkiai sumažėti, nes jos gaminami modeliai (”Audi A4″ kabrioletas, “Chrysler Crossfire” ir “Mercedes-Benz CLK”) yra jau senstelėję. Be to, ilgametis partneris “Volkswagen” “Golf” pagrindu sukurtą kabrioletą “Eos” nusprendė gaminti Portugalijoje esančioje savo gamykloje.
„¢ “Pininfarina” gaminama modelių gama šiuo metu keičiasi, tad šiemet jos gamybos apimtys sumažės nuo 43,286 vnt. iki 14 tūkst. vnt., tačiau netrukus ji pradės gaminti keturis naujus modelius – “Alfa Romeo Brera” ir “Spyder”, “Ford Focus” kabrioletą bei “Mitsubishi Colt”. Italijos bendrovė tikisi 2007 m. pagaminti net 70 tūkst. automobilių.
„¢ “Hauliez” pernai atnaujino automobilių gamybą ir pagamino 14,900 “Opel/Vauxhall Tigra TwinTop” kupė-kabrioletų. Vis dėlto “Hauliez” nepavyko susitarti dėl bendradarbiavimo su ilgamečiu partneriu “PSA/Peugeot-Citroen”.
“Magna Steyr” gaminami modeliai
Modelis | Pradžia | Pabaiga |
G klasės “Mercedes-Benz” | 1979 m. | 2006 m. |
“Jeep Grand Cherokee” | 1994 m. | 2009/10 m. |
E klasės “Mercedes-Benz” 4MATIC | 1996 m. | 2010 m. |
“Chrysler Voyager” / “Grand Voyager” | 2002 m. | 2007 m. |
“Saab 9-3″ kabrioletas | 2003 m. | 2010 m. |
“BMW X3″ | 2003 m. | 2010 m. |
“Chrysler 300C” / “300C Touring” | 2005 m. | 2010/11 m. |
“Jeep Commander” | 2006 m. | dar nežinoma |
Lapkritis 2, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą