
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Kinijos rinkos augimas Vokietijai turi ir teigiamų, ir neigiamų pasekmių
„Automotive News Europe“ specialusis korespondentas Douglas A. Bolducas pastebi, jog „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ gamyklos Vokietijoje dabar dirba pilnu pajėgumu, nes turtingi pirkėjai Kinijoje rodos pasižymi nepasotinamu apetitu prestižiniams vokiškiems automobiliams. Anot „Commerzbank“ analitiko Sascha Gommelio, Kinijoje yra per 900 tūkst. milijonierių, ir jie dega noru pademonstruoti aplinkiniams savo turtus.
Siekdamas patenkinti paklausą „Daimler“ pasamdė 1,8 tūkst. laikinų darbininkų ir įvedė šeštadienines pamainas daugelyje savo Vokietijos gamyklų. Savo ruožtu BMW priėmė net 5 tūkst. laikinų darbuotojų ir įsipareigojo visiems darbininkams skirti vienkartinę išmoką, kuri vidutiniškai sudarys apie 1,060 eurų (3,660 Lt). Išaugęs darbuotojų poreikis leido sumažinti Vokietijos nedarbo lygį nuo 7,7% gegužę iki 7,5% birželį, nes registruotų bedarbių skaičius sumažėjo 88 tūkst. žmonių.
“Mercedes-Benz SLS AMG”
Vis dėlto šis pagerėjimas yra tik laikinas, nes Vokietijos prestižinių automobilių gamintojai ketina plėsti savo pajėgumus Kinijoje. Pavyzdžiui, BMW šiemet į Kiniją importuos 10 tūkst. 3 serijos automobilių, tačiau jau nuo 2012 m. ketina atidaryti antrąją Kinijos gamyklą ir pasamdyti apie tūkstantį naujų darbininkų. Akivaizdu, kad, pradėjus veikti naujoms gamykloms Kinijoje, darbo jėgos poreikis Vokietijoje vėl sumažės.
Liepa 27, 2010 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą