K.H.Kalbfellis žada radikaliai pertvarkyti „Alfa Romeo“ ir „Maserati“

Naujasis „Alfa Romeo“ vadovas Karlas-Heinzas Kalbfellis yra nepatenkintas šio gamintojo valdymo struktūra. K.H.Kalbfellio netenkina hierarchinis „Alfa Romeo“ valdymas ir jis žada greitai imtis radikalių permainų. Anot jo, dar visai neseniai nemaža dalis „Alfa Romeo“ prekybos personalo neturėjo prekybinio darbo patirties, todėl tokie žmonės buvo arba paskirti į kitas pareigas, arba pasitraukė iššios bendrovės.

Anksčiau BMW ir „Rolls-Royce“ darbavęsis K.H.Kalbfellis „Alfa Romeo“ bosu tapo sausio mėnesį, o vasarį pradėjo eiti ir „Maserati“ vadovo pareigas. Š iame poste K.H.Kalbfellis pakeitė Martiną Leachą, kuris, kaip manoma, priešinosi „Maserati“ atskyrimui nuo „Ferrari“ ir prijungimui prie „Alfa Romeo“. Anksčiau „Ford Europe“ dirbęs M.Leachas buvo įvardytas kaip galimas kandidatas į „Fiat Auto“ vadovus, tačiau šis postas atiteko Sergio Marchionne ir M.Leachas išItalijos gamintojo pasitraukė neišdirbęs net devynių mėnesių.

“Alfa Romeo Brera”

K.H.Kalbfellis sako esąs patenkintas „Maserati“ vadovybe. Nors ir prijungta prie „Alfa Romeo“, ši markė tęs technologinį ir komercinį bendradarbiavimą su „Ferrari“.

„Fiat“ grupės ir „Fiat Auto“ vadovas Sergio Marchionne tikisi, kad K.H.Kalbfellis pagerins „Maserati“ ir „Alfa Romeo“ padėtį. Norėdamas pasiekti šį tikslą naujasis vadovas turės užtikrinti sėkmingą abiejų markių bendradarbiavimą. Ankstesni „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ bandymai susirasti strateginius partnerius buvo nesėkmingi. 2003 m. „Maserati“ pasirašė susitarimą su „Audi“ dėl bendradarbiavimo technikos, komercijos ir finansų srityse, tačiau išto nieko neišėjo ir pernai ši sutartis buvo panaikinta. 2000 m. „Fiat Auto“ sudarius aljansą su „General Motors“, „Alfa Romeo“ kartu su „Saab“ sukūrė bendrą „Premium“ platformą, tačiau Š vedijos gamintojas nusprendė pasitraukti iššio projekto.

Š iuo metu būtent „Premium“ platforma yra „Maserati“ ir „Alfa Romeo“ techninio bendradarbiavimo pagrindas. Ženevos automobilių parodoje „Alfa Romeo“ pristatė šios platformos pagrindu sukurtus 159 (sedanas) ir „Brera“ (kupė) modelius, o per artimiausius dvejus metus turėtų pasirodyti dar trys automobiliai: 159 universalas, „Brera“ kabrioletas ir visureigis „Kamal“. „Maserati“ šios platformos pagrindu sukurs nebrangų atvirą automobilį bei visureigį.

“Alfa Romeo 159″

Pernai „Maserati“ pardavimai išaugo 65% iki 4,765 vnt., o pajamos padidėjo 68% iki 409 mln. eurų (1,412 mln. Lt). Nepaisant to, gamintojas patyrė apie 100 mln. eurų (345 mln. Lt) veiklos nuostolį.

„Fiat Auto“, apimanti „Fiat“, „Lancia“ ir „Alfa Romeo“, neskelbia atskirų markių veiklos rezultatų, tačiau, šaltinių teigimu, „Alfa Romeo“ veiklos nuostoliai pernai siekė 200 mln. eurų (691 mln. Lt), o pardavimai sumažėjo 3,2% iki 170,600 vnt.

K.H.Kalbfellis pranešė, kad „Alfa Romeo“ sieks padidinti pardavimus iki 300 tūkst. vnt. per metus, tačiau nepanoro įvardyti konkretaus termino. Jis taip pat atsisakė komentuoti „Maserati“ pardavimų tikslus. Kuomet „Maserati“ buvo sujungta su „Ferrari“, jos ilgalaikis pardavimų tikslas buvo 10 tūkst. vnt. per metus, tačiau dabar, tiekėjų teigimų, šis skaičius gali būti tris kartus didesnis.

K.H.Kalbfellis teigė, kad „Alfa Romeo“ reikia naujo didelio prestižinio modelio, kuris pakeistų 166. Pernai buvo planuojama Vakarų Europoje realizuoti 20 tūkst. 166 modelio automobilių, tačiau pavyko parduoti tik 7,403 vnt. K.H.Kalbfellis tokį rezultatą pavadino „nepakenčiamu“.

Birželis 3, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: