Kaip „Alfa Romeo“ planuoja per tris metus patrigubinti pardavimus

„Fiat“-„Chrysler“ vadovas Sergio Marchionne planuoja per tris metus „Alfa Romeo“ markės pardavimus padidinti net tris kartus, tačiau skeptikai mano, kad šis planas yra pernelyg ambicingas. Vis dėlto „Alfa Romeo“ vadovas Louisas-Carlas Vignonas neabejoja savo boso strategijos pagrįstumu. Šiuo metu „Alfa Romeo“ automobiliai parduodami tik sunkumų kamuojamoje Europos rinkoje ir čia siūlomi tik du modeliai – mažas hečbekas „MiTo“ ir kompaktinis hečbekas „Giulietta“. L.C.Vignonas mano, kad turėdama naujų modelių ir pradėjusi veikti naujose rinkose, pavyzdžiui, JAV, markė galėtų smarkiai padidinti pardavimų apimtis ir galbūt netgi viršyti S.Marchionne minėtą 300 tūkst. vnt. ribą.

“Alfa Romeo 4C”

L.C.Vignonas pastebi, kad su esamais modeliais ir geografine aprėptimi „Alfa Romeo“ konkuruoja tik maždaug 5% pasaulinės rinkos, tuo tarpu iki 2016 m. tikimasi varžytis jau 32% pasaulinės rinkos. Pernai „Alfa Romeo“ pardavė 101 tūkst. automobilių, iš jų 90% buvo realizuota Europoje. Siekdama sumažinti priklausomybę nuo Senojo žemyno, „Alfa Romeo“ ketina šiemet sugrįžti į JAV rinką, kur šios markės automobiliais neprekiaujama nuo pat 1995 m. Vis dėlto L.C.Vignonas mano, kad markės žinomumas kitapus Atlanto dar yra pakankamas. Lapkričio mėnesį vyksiančioje Los Andželo parodoje „Alfa Romeo“ ketina pristatyti mažą sportišką kupė 4C.

Kovo mėnesį vykusioje Ženevos automobilių parodoje „Alfa Romeo“ pademonstravo ypatingą pirmąją 4C seriją, kuri turi anglies pluošto galinį spoilerį ir priekinių žibintų apvadus. Bus pagaminta tik tūkstantis šios pirmosios serijos automobilių, kainuosiančių apie 60 tūkst. eurų (207 tūkst. Lt). Kiek vėliau bus galima užsisakyti įprastinį 4C, kuris kainuos apie 55 tūkst. eurų (190 tūkst. Lt). Iki kitų metų pabaigos ketinama pasiūlyti ir 4C targa versiją su nuimamu anglies pluošto stogu. Vis dėlto 4C yra skirtas markės įvaizdžiui gerinti, o ne pardavimams didinti: šiemet ketinama pagaminti tik 700 vnt., o per visą septynių metų gamybos ciklą – 26 tūkst. vnt. šių automobilių.

“Alfa Romeo 4C”

Prie „Alfa Romeo“ pardavimų didinimo labiausiai turėtų prisidėti vidutinio dydžio modelis „Giulia“, tačiau jo debiutas vis nukeliamas. Šiuo metu dar nėra aišku, ar jis bus varomas priekiniais, ar galiniais ratais, nes „Fiat“ vis dar svarsto įvairias alternatyvas. „Alfa Romeo“ planuoja ir didelį galiniais ratais varomą sedaną, kuris bus giminingas naujajam „Maserati Ghibli“ ir turėtų konkuruoti su 5 serijos BMW ir „Audi A6“. Tiek „Giulia“, tiek ir didelis sedanas turėtų debiutuoti po dviejų metų. Tikimasi, kad „Giulia“ metiniai pardavimai sieks 100 tūkst. vnt., o didelio sedano – 30 tūkst. vnt. L.C.Vignonas pastebi, kad „Giulia“ sedanas yra labai reikalingas JAV ir Azijos-Ramiojo vandenyno regione, tuo tarpu „Giulia“ universalas veikiausiai bus parduodamas tik Europoje.

2015 m. „Alfa Romeo“ ketina pasiūlyti ir dvivietį galiniais ratais varomą roadsterį, kuris kuriamas kartu su „Mazda“ ir bus gaminamas Japonijoje, toje pačioje gamykloje kaip ir MX-5. „Alfa Romeo“ dar žada pasiūlyti ir vidutinio dydžio visureigį, tačiau nėra aišku, ar visi šie ambicingi planai virs realybe.

Rugpjūtis 23, 2013   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"