
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Infiniti“ neseka „Lexus“ keliu į Europos rinką
„Infiniti“ įvedimui į Europos rinką „Nissan Motor“ pasirinko kitokią strategiją nei gerokai anksčiau čia debiutavusi „Toyota Motor“ prestižinė markė „Lexus“. „Infiniti“ pirkėjams ketina pasiūlyti prestižinės vidutinės klasės sedaną G37 bei to paties modelio kupė versiją ir pora prestižinių visureigių: vidutinį EX ir didelį FX. Prancūzijoje, Ispanijoje, Belgijoje, Italijoje, Bulgarijoje ir Lenkijoje „Infiniti“ prekyba prasidėjo praeitų metų spalio mėn., o Vokietijoje ir Didžiojoje Britanijoje „Infiniti“ debiutuos pirmąjį šių metų pusmetį.
Europos rinkai siūlomi “Infiniti” modeliai
„Lexus“ markė Europoje buvo pristatyta dar 1990 m., tačiau tuomet pirkėjams buvo siūlomas vos vienas modelis: reprezentacinis sedanas LS, o antrasis – GS – pasirodė tik po trejų metų. Pirmasis specialiai Europos rinkai pritaikytas „Lexus“ modelis – IS – pasirodė praėjus net devyneriems metams po markės debiuto šiame regione, t.y. 1999 m. Vis dėlto „Lexus“ Europoje sekasi prastai: ACEA duomenimis, praeitais metais jos pardavimai sumažėjo beveik 26% iki 29,339 vnt., o rinkos dalis sudarė vos 0,2%.
„Infiniti“ planuoja iki 2011 m. Europoje, įskaitant Rusiją, pasiekti 25 tūkst. vnt. metinius pardavimus. „Infiniti Europe“ komunikacijų padalinio vadovas Wayne,as Bruce,as pastebi, kad „Infiniti“ pasirodymas Europoje buvo atidėtas iki tol, kol ši markė galėjo pasiūlyti tinkamų produktų. „Infiniti“ JAV debiutavo 1989 m., o priešpora metų pradėjo veiklą ir Rusijoje. Atsižvelgiant į europiečių skonį, šiam regionui skirti „Infiniti“ pasižymės standesne pakaba ir efektyvesniais stabdžiais.
“Infiniti EX”
Nepaisant akcentuojamų skirtumų, „Infiniti“ silpnybės yra išesmės tokios pat kaip ir „Lexus“: variklių, tame tarpe ir dyzelinių, pasirinkimo nebuvimas ir automobilio individualizavimo galimybių trūkumas. Kol kas „Infiniti“ pirkėjams bus siūlomas tik 3,7 ltr. V-6 (320 AG) benzininis agregatas, o į FX dar bus montuojamas ir 5,0 ltr. V-8 (385 AG) monstras. Abi jėgainės komplektuojamos su septynių laipsnių automatine pavarų dėže.
Nepaisant dailios išvaizdos ir gana patrauklių kainų, EX ir FX visureigiai vargiai galės konkuruoti su „Audi“, BMW ar „Mercedes-Benz“ modeliais, nes neturi jokio dyzelinio variklio. Tiesa, „Infiniti“ žada kitąmet pasiūlyti naują 230 AG V-6 dyzelinį agregatą.
“Infiniti G37″
W.Bruce,as pastebėjo, jog „Infiniti“ taikosi į galingų ir ištaigingų automobilių ieškančius verslininkus ir nelaiko „Lexus“ bei „Mercedes-Benz“ savo varžovais. Anot jo, „Infiniti“ labiausiai varžysis su BMW ir „Audi“, nes „Mercedes-Benz“ pirkėjai dažniausiai yra kur kas konservatyvesni žmonės.
Kaimyninėje Lenkijoje „Infiniti G37“ kainuoja nuo 168,600 zlotų (123,091 Lt), G37 kupė – 178,400 zlotų (130,246 Lt) , EX37 – 200,100 zlotų (146,089 Lt), o FX37 – 228,400 zlotų (166,750 Lt). Belieka sulaukti „Infiniti“ debiuto Lietuvoje.
Kovas 9, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą