“Hyundai” tikisi naudos būdamas Pasaulio futbolo čempionato rėmėju

Pietų Korėjos automobilių gamintojo „Hyundai“ Europos padalinys sieks kuo geriau išnaudoti šią vasarą Vokietijoje įvyksiančio Pasaulio futbolo čempionato rėmėjo statusą. Bendrovė savo rinkodaros strategiją oficialiai praneštik balandžio mėnesį, tačiau žurnalui „Automotive News Europe“ duotame interviu „Hyundai Europe“ vadovai atskleidė, kaip gamintojas garsins savo vardą remdamas bene populiariausias sporto varžybas.

Maždaug mėnesį truksiančio Pasaulio futbolo čempionato metu FIFA pareigūnams, žaidėjams ir žiniasklaidos atstovams „Hyundai“ ketina skirti net tūkstantį automobilių. Daugiausiai tai bus „Centennial“, „Grandeur“, „Santa Fe“ ir „Sonata“ modeliai. Be to, „Hyundai“ ketina surengti „Geranorišką kamuolio kelionę“ (Goodwill Ball Tour) po 32 čempionate dalyvaujančias šalis. Š ios kelionės metu futbolo sirgaliai ant milžiniškų kamuolių galės rašyti linkėjimus savo šalies rinktinei.

Pietų Korėjos bendrovė taip pat ketina surengti geriausio šūkio rinkimus – futbolo aistruoliai galės išrinkti savo šalies rinktinei geriausiai tinkantį šūkį, kuris papuoškomandos autobusą. Š io konkurso laimėtojas gaus pora bilietų į čempionato atidarymo rungtynes.

„Hyundai“ ketina aktyviai reklamuotis per artėjantį Pasaulio futbolo čempionatą

„Hyundai“ rengiasi pasiūlyti ir specialias Pasaulio futbolo čempionatui skirtas „Tuscon“, „Getz“ ir „Matrix“ automobilių laidas. Gamintojas ketina parduoti apie 30 tūkst. tokių automobilių, kurie bus šiek tiek brangesni už įprastinius modelius. Š alia to, bendrovė sukūrė ir specialią interneto svetainę, į kurią galima patekti išoficialios šių metų čempionatui skirtos FIFA svetainės. Čia futbolo mėgėjai galės rinkti labiausiai patikusį aistruolį, kuris galiausiai laimės „Hyundai“ automobilį.

„Hyundai“ tikisi, kad varžybos sustiprins jos pozicijas Senajame žemyne. „JATO Dynamics“ duomenimis, pernai šio gamintojo pardavimai išaugo 2% iki 314,011 vnt., tuo tarpu „Kia“ markė Europoje ūgtelėjo net 44% iki 242,643 vnt. „Hyundai Europe“ rinkodaros skyriaus vadovas Rae-Su Cho teigė, jog gamintojas bandys kaip galima geriau išnaudoti čempionato rėmėjo statusą savo įvaizdžiui gerinti. Anot jo, tai puiki proga žmonėms pademonstruoti „Hyundai“ modelius.

FIFA organizuojamų varžybų rėmėju „Hyundai“ tapo 1999 m. JAV vykusio moterų futbolo čempionato metu. Pernai gamintojas pratęsė bendradarbiavimo sutartį su pasaulio futbolo federacijų asociacija (FIFA) iki 2014 m. Kitąmet oficialia FIFA rėmėja taps ir „Kia“ markė, kuri kartu su „Hyundai“ rems Pietų Afrikos Respublikoje vyksiantį 2010 m. Pasaulio futbolo čempionatą.

„Hyundai Grandeur“

Š ių metų čempionatui gamintojas sukūrė specialias televizijos reklamas, kurios bus transliuojamos čempionate dalyvaujančių šalių kalbomis. Už rinkodarą ir ryšius atsakingas „Hyundai Europe“ vadovas Rolandas Schaafas teigė, jog reiks įdėti nemažai pastangų norint sustiprinti „Hyundai“ įvaizdį Senajame žemyne. Anot jo, futbolo čempionatas yra puiki proga šiai užduočiai įvykdyti.

FIFA apskaičiavimais, mėnesį trunkantį čempionatą visame pasaulyje stebi apie 40 mlrd. futbolo aistruolių. Žiniasklaidos atstovai mano, kad dvi savaites trunkančios Olimpines žaidynės pritraukia apie 20 mlrd. žiūrovų. „Samsung“ ekonominių tyrimų institutas apskaičiavo, kad 2002 m. Pietų Korėjoje ir Japonijoje vykęs Pasaulio futbolo čempionatas rėmėjams suteikė naudos už maždaug 12,09 mlrd. eurų (41,74 mlrd. Lt). Tuomet „Hyundai“ 2 tūkst. užsienietiškų automobilių vairuotojų pakvietė apsilankyti savo gamyklose.

„Hyundai“ neatskleidžia, kokie yra futbolo čempionato rėmimo kaštai. Pirmosios šių metų čempionato varžybos tarp Vokietijos ir Kosta Rikos rinktinių įvyks Miunchene birželio 10 d.

Kovas 1, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: