
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
“GM Europe” plečia naują prekybos strategiją
„General Motors“ Europos padalinys kuria bendruosius reikalavimus visame Senajame žemyne veikiantiems „Opel“/„Vauxhall“, „Chevrolet“ ir „Saab“ markių dileriams. Per artimiausius ketverius metus gamintojas ketina:
- „¢ pasiekti, kad visi Europoje esantys „General Motors“ markių salonai būtų kaip galima panašiau apipavidalinti,
„¢ supaprastinti dileriams keliamus pirkėjų bei serviso reikalavimus,
„¢ apjungti pirkėjui nematomą „Opel“/„Vauxhall“, „Chevrolet“ ir „Saab“ veiklą šių markių atstovybėse.
Už mažmeninės prekybos tinklo kūrimą atsakingas „General Motors“ vadovas Davidas Kirke teigė, kad skirsis tik pirkėjų matomi atributai. Gamintojas tikina, kad nauja „General Motors“ tapatybės strategija, kuri Didžiojoje Britanijoje buvo pradėta įgyvendinti dar praeitais metais, turėtų pagerinti „Opel“/„Vauxhall“, „Chevrolet“ ir „Saab“ markių įvaizdį Senajame žemyne.
2004 m. atlikus tyrimą paaiškėjo, kad vienam „General Motors Europe“ parduotam automobiliui tenkantys administraciniai kaštai sudaro 115 eurų (397 Lt). Pasak D.Kirke,o, panaši išlaidų suma tenka ir kitiems gamintojams. Vadovas pripažino, kad „General Motors“ yra didelė ir nerangi organizacija, todėl atėjo laikas keisti susidariusią padėtį.
„General Motors Europe“ numatyti pokyčiai vienos markės automobiliais prekiaujantiems dileriams atsieis apie 35 tūkst. eurų (121 tūkst. lt), o už kiekvieną papildomą markę teks pakloti dar 12 tūkst. eurų (41 tūkst. Lt). Gamintojas padengs pusę visų būtinų išlaidų, tačiau už papildomus salono patobulinimus dileriams teks mokėti išsavo kišenės. Aacheno mieste Vokietijoje veikiančios „Opel“ ir „Saab“ atstovybės „Auto Thuellen“ dileris Esko Thuellenas teigė, kad šios kuklios investicijos salonams suteikia naują „veidą“. E.Thuellenas savo saloną ketina pertvarkyti per trejus metus ir apgailestauja, kad tokių veiksmų gamintojas nesiėmė anksčiau.
„General Motors“ tikisi, kad visos Senajame žemyne esančios atstovybės bus pertvarkytos iki 2010 m., tačiau „Chevrolet“ salonus gamintojas norėtų atnaujinti greičiau – iki 2008 m. Nuo 2005 m. sausio, kuomet „Daewoo“ markės vardas Europoje buvo pakeistas į „Chevrolet“, Senajame žemyne atsidarė net 600 naujų „Chevrolet“ atstovybių. Deja, daugelis šių salonų turi tik laikinas iškabas.
Projektuodamas savo markių atstovybių vidų gamintojas ketina įgyvendinti itin agresyvią tapatybės strategiją. Visų Europoje veikiančių salonų priimamuosiuose bei atsarginių detalių ir serviso skyriuose bus naudojami tokie patys baldai. Be to, tame pačiame salone bus aiškiai atskirtos „Opel“/„Vauxhall“, „Chevrolet“ ir „Saab“ markių erdvės. Pavyzdžiui, „Opel“ dalyje bent vienas modelis stovės prožektorių šviesoje. Tuo tarpu „Chevrolet“ skyriuje bus įrengiamas poilsio kampelis bei vaikų žaidimų vieta. „Saab“ zonos sienas puošskandinaviškas dizainas ir bus stengiamasi pabrėžti šių automobilių saugumą.
Didžiojoje Britanijoje įsikūręs „Saab“, „Vauxhall“ ir „Chevrolet“ dileris Philas Croydonas, kuris per metus parduoda apie pusantro tūkstančio automobilių, teigia, kad atnaujinus saloną pelnas patrigubėjo. Daugiausiai prie to prisidėjo išaugę serviso ir detalių pardavimai. Anot Ph.Croydono, pirkėjai įvertino salono pokyčius. Dileris tikina, kad „Chevrolet“ automobilį susiruošę pirkti žmonės nebenori matyti „Opel“, todėl aiškiai atskirtos markių erdvės duoda puikų rezultatą.
„General Motors Europe“ Senajame žemyne turi septynis bandomuosius salonus, kurie įrengti pagal naująją gamintojo tapatybės koncepciją. D.Kirke,as pabrėžė, kad prekiaujama ne abstrakčios „General Motors Europe“ markės automobiliais, o „Opel“/„Vauxhall“, „Chevrolet“ ir „Saab“ modeliais, todėl kiekvienai markei reikalinga savita aplinka. Gamintojas taip pat supaprastino dileriams keliamus informacinių technologijų, verslo valdymo ir statistinės atskaitomybės reikalavimus. „General Motors“ tikisi, kad tai sumažins dilerių kaštus ir padidins veiklos efektyvumą.
Kovas 24, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą