Europos gamintojai žada didesnę konkurenciją azijiečiams visureigių fronte

Š į rudenį vykusioje Paryžiaus automobilių parodoje Europos masinių automobilių gamintojai „Renault“, „Opel“ ir „Ford“ atskleidė savo planus įsiveržti į sparčiai augantį vidutinių visureigių segmentą. Š ių bendrovių vadovai teigė nebiją konkurencijos su rinkoje jau įsitvirtinusiais Azijos gamintojų modeliais.

Už pardavimus ir rinkodarą atsakingas „Renault“ viceprezidentas Patrickas Blainas teigė, jog vidutinių visureigių paklausa sparčiai auga, nes vis daugiau vienatūrių vairuotojų persėda į visureigius. Anot jo, visureigių pirkėjai daugiausiai dėmesio skiria išvaizdai bei degalų sąnaudoms, tad tokių monstrų kaip „Hummer“ pardavimai neturėtų augti.

„Opel Antara“

„Peugeot“ vadovas Fredericas Saint-Geoursas pripažino, kad į vidutinių visureigių segmentą gamintojas įsitrauks gana vėlai, tačiau mano, kad tai neturėtų sukelti problemų. Pasak jo, didelių visureigių pardavimai po truputį klimpsta, tačiau vidutinių ir mažų – sparčiai auga. „Peugeot“ ir „Citroen“ markės savo vidutinius visureigius pristatys kitų metų kovą vyksiančioje Ženevos automobilių parodoje.

Azijos visureigių gamintojai kol kas nesibaimina europiečių konkurencijos. „Toyota Motor Europe“ rinkodaros viceprezidentas Thierry Dombrevalis priminė, kad „RAV4“ modelio pardavimai auga kiekvieną mėnesį, o „Hyundai Motor Europe“ viceprezidentas Gerry Dorizas mano, kad rinkos senbuviai jau užsiėmė tvirtas pozicijas.

„Renault Koleos“

Vidutinių visureigių segmentas auga išties sparčiai. „JATO Dynamics“ duomenimis, pernai vidutinių visureigių pardavimai Vakarų Europoje padidėjo 18,3% iki 454,252 vnt., o nuo 2003 m. šis segmentas ūgtelėjo net 28,8%. Vokietijos automobilių rinkos tyrimų bendrovė „B&D Forecast“ planuoja, kad per artimiausius trejus metus bus pristatyta net 30 naujų vidutinių visureigių, o „CSM Worldwide“ prognozuoja, kad Europos vidutinių visureigių segmentas išaugs nuo 250 tūkst. vnt. 2001 m. iki 760 tūkst. vnt. 2012 m.

Š iuo metu vidutinių visureigių segmente pirmauja „Toyota RAV4“, kurio pardavimai pernai smuktelėjo nuo 96,683 vnt. iki 87,596 vnt. Š iam modeliui ant kulnų lipa „Hyundai“ ir „Kia“ modeliai, pernai užėmę apie trečdalį rinkos.

Paryžiaus parodoje „Opel“ pademonstravo „Frontera“ įpėdinį „Antara“, kuris Vakarų Europos rinkoje pasirodys dar šį mėnesį. Š į modelį Pietų Korėjoje gamina „GM Daewoo Auto and Technology“, tad „Antara“ yra giminingas kiek anksčiau pasirodžiusiam „Chevrolet Captiva“.

Paryžiuje „Ford“ pristatė 2008 m. debiutuosiančio visureigio dizaino studiją „Iosis X“, o „Renault“ pademonstravo maždaug tuo pat metu pasirodysiančio visureigio koncepcinę versiją „Koleos“, kuris turi iš„Nissan“ „pasiskolintą“ keturių varomų ratų sistemą.

„Ford Iosis X“

Lapkritis 13, 2006   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: