
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Dviejų savaičių sąmyšis „General Motors“
Dvi savaites „General Motors“ trukęs sąmyšis paliko užuominą, kad šis JAV gamintojas gali atsikratyti kai kurių savo markių. Labiausiai dėl išsprūdusių žodžių gailėjosi už modelių gamą atsakingas „General Motors“ viceprezidentas Robertas Lutzas. Būtent jam prasitarus apie galimybę likviduoti vieną išsenųjų „General Motors“ markių, kilo tikra emocijų audra.
Išties kovo mėnesį „General Motors“ turėjo daugybę nemalonumų – išpradžių buvo paskelbta apie smarkai sumažintą pelno prognozę ir apkarpytas gamybos apimtis, o praeitą savaitę R.Lutzas nejuokais išgąsdino „Pontiac“ ir „Buick“ dilerius teigdamas, kad šios markės išesmės yra pažeistos. Be to, buvo nutrauktas galiniais ratais varomos „Zeta“ architektūros kūrimas, bendrovės tarnautojams pasiūlyta išpirkti dalį akcijų, o darbininkams pateiktas naujas pasiūlymas dėl kuklesnių socialinio draudimo sąlygų.
Kalbėdamas „Morgan Stanley“ konferencijoje R.Lutzas teigė, kad jei bent viena išsunkumų kamuojamų ar nepakankamai prižiūrėtų „General Motors“ markių nepradės dirbti pelningai, reikės susimąstyti apie jos likvidavimą. „Pontiac“ ir „Buick“ markes jis pavadino „sugadintomis“, nes ilgą laiką išjų buvo spaudžiama viskas, kas tik įmanoma, o investicijoms į naujus produktus skiriama per mažai lėšų.
„General Motors“ viceprezidentas taip pat sakė, kad bendrovės valdybos pirmininkas Rickas Wagoneris reikalauja orientuotis į pelningas veiklos sritis ir nešvaistyti lėšų nuostolingai veiklai. R.Lutzo žodžiais, šiuo metu didžiausia sėkmė lydi „Cadillac“, „Hummer“, GMC ir „Saturn“ markes.
Tuo tarpu už prekybą, servisą ir rinkodarą atsakingas „General Motors“ viceprezidentas Markas LaNeve,as pranešė, kad kol kas neplanuojama atsisakyti nei vienos išaštuonių „General Motors“ markių. Anot jo, paprasčiausiai peržiūrimi „Buick“ ir „Pontiac“ modelių planai, nes rengiamasi apjungti „Buick“, „Pontiac“ ir GMC atstovybes. Būtent dėl to bus siekiama, kad šių markių modeliai nepersidengtų. M.LaNeve žodžiais, „Buick“ ir „Pontiac“ automobiliai turėtų būti labiau diferencijuoti – geriau turėti 4-5 išskirtinius nei 8 beveidžius „Pontiac“ ar „Buick“ modelius.
„General Motors“ dilerių tarybos narys Bobo Bakashi,s mano, kad „Buick“ ir „Pontiac“ žūtbūt reikia naujų modelių, nes gama neatnaujinama jau pora metų.
„Pontiac“ ir „Buick“ markėms neigiamai atsilieps galiniais ratais varomos „Zeta“ architektūros atsisakymas, nes šios markės minėtosios architektūros pagrindu ketino gaminti sedanus, kupė ir roadsterius. „Zeta“ programos nutraukimas sutrukdys 2008 m. planuotų „Buick“ ir „Pontiac“ modelių pasirodymui.
JAV gamintojas taip pat pranešė, kad jei pardavimai kovo-balandžio mėnesiais nepagėrės, gali tekti atleisti iki 28% administracijos darbuotojų. Be to, „General Motors“ siekia suvienodinti sveikatos apsaugos išmokas darbininkams ir administracijos tarnautojams, nes darbininkams išmokos skaičiuojamos pagal išdirbtų valandų skaičių, o taip susidaro daug daugiau, nei tenka administracijos tarnautojams.
„General Motors“ Š iaurės Amerikos prezidentas Gary Cowgeris pripažino, kad pastaruoju metu JAV bendrovė susidūrė su daugybe problemų. Pasak jo, 2005 m. pradžia yra labai sudėtinga dėl itin konkurencingos rinkos, smarkaus spaudimo mažinti kainas, augančių palūkanų normų bei „kosminių“ išlaidų sveikatos apsaugai. Kadangi nei viena iššių problemų negali būti greitai išspręsta, panašu, kad šie metai „General Motors“ bus labai sunkūs.
Balandis 1, 2005 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą