De Meo sustiprins „Volkswagen“ grupės itališkąją jungtį

Gerai informuoti šaltiniai praneša, kad sausio 12 d. „Fiat“ grupės rinkodaros vadovo postą palikęs Luca De Meo taps „Volkswagen“ grupės rinkodaros šefu. Kol kas dar neaišku, ar De Meo bus atsakingas tik už rinkodarą, ar ir už prekybos padalinį. Jei ši informacija pasitvirtins, De Meo prisijungs prie vis gausėjančio „Volkswagen“ vadovų italų būrio, o jo pasitraukimas skaudžiai atsilieps „Fiat“ šefo Sergio Marchionne komandai.

„Volkswagen“ garsėja savo automobilių kokybe ir moderniomis technologijomis, tačiau koją dažnai pakiša pernelyg konservatyvus dizainas bei tik tradicinių rinkodaros priemonių naudojimas. Manoma, kad prie šio Vokietijos gamintojo prisijungiantys italai galėtų padėti pasiekti ambicingą tikslą iki 2018 m. aplenkti „Toyota Motor“ ir tapti didžiausiu pasaulio automobilių gamintoju.

Luca De Meo (kairėje) ir Sergio Marchionne keliai išsiskyrė

Pirmiausiai „Volkswagen“ grupės valdybos pirmininkas Ferdinandas Piechas iš„Alfa Romeo“ atsiviliojo Walterį De Silva, kuris dabar yra atsakingas už visų grupei priklausančių markių dizainą. De Silva garsėja gerais ryšiais su F.Piecho proteguojamu „Volkswagen“ vadovu Martinu Winterkornu. Su pastarojo pritarimu De Silva iš„Fiat“ pasikvietė Flavio Manzoni, kuriam buvo patikėta vadovauti „Volkswagen“, „Š koda“, „Bentley“ ir „Bugatti“ markių dizaino kūrimo komandai.

Prisijungus prie „Volkswagen“, De Meo lauktų nelengva, bet itin įdomi užduotis: rūpintis net 100 naujų modelių tinkamu įvedimu į rinką ir jų rinkodara. Vienas sėkmingiausių De Meo darbų yra mažojo „Fiat 500“ tinkamas pateikimas pirkėjams, nes šis automobilis yra gerokai brangesnis už tos pačios platformos pagrindu gaminamą „Fiat Panda“, tačiau nepaisant sudėtingos padėties rinkoje jo pardavimai pernai beveik pasiekė 200 tūkst. vnt., nors išpradžių planas siekė tik 120 tūkst. vnt.

“Fiat 500″

Kiti De Meo nuopelnai už Italijos ribų yra mažai žinomi. Pavyzdžiui, jis gana nežymiai atnaujino „Lancia Musa“ vienatūrį ir šis modelis pagal pardavimus aplenkė pigesnį „giminaitį“ „Fiat Idea“. Dėl to manoma, kad De Meo yra bene tinkamiausias žmogus, galintis pasirūpinti būsimų mažų koncepcinio „Up!“ modelio pagrindu kuriamų „Volkswagen“ automobilių įvedimu į rinką. Paskutinė De Meo užduotis darbuojantis „Fiat“ buvo sukurti naują nebrangių automobilių markę ir tris pirmuosius jos modelius, tad sukauptą patirtį jis galės panaudoti „Volkswagen“, nes dėl ekonomikos sulėtėjimo, brangstančių degalų ir spaudimo mažinti CO2 emisijas mažų ir pigių automobilių paklausa turėtų didėti.

„Fiat“ grupėje De Meo vadovavo pagrindinei „Fiat“ markei, o 2007 m. S.Marchionne jį paskyrė visos grupės rinkodaros vadovu bei įtraukė į bendrovės valdybą. Nepaisant to, šių metų sausio mėn. jų keliai išsiskyrė. S.Marchionne teigė labai vertinantis savo jaunų ir dinamiškų vadovų komandą, tad De Meo pasitraukimas į konkuruojančią bendrovę jam bus išties didelė netektis.

Kiek anksčiau „Fiat“ grupę paliko „Ferrari“ modelių kūrimo šefas Giuseppe Bonollo, kuris įsidarbino geležinkelio bendrovėje „Nuovo Trasporto Viaggiatori“, „Alfa Romeo“ vadovas Antonio Baravalle, panorėjęs vadovauti didžiausiai Italijos leidybos bendrovei „Eiunadi“, bei „Maserati“ bosas Roberto Ronchi, iš„Fiat“ pasitraukęs dėl asmeninių priežasčių, tačiau likęs automobilių versle kaip dileris.

Kovas 6, 2009   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: