
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
„Chevrolet“ Europoje smunka dėl nepatrauklių modelių ir neaiškios markės pozicijos
Didžiausias pardavimais pasaulyje pasižyminti „General Motors“ markė „Chevrolet“ pastaruoju metu sparčiai praranda pozicijas Europoje. Europos automobilių gamintojų asociacijos ACEA duomenimis, per pirmąjį šių metų pusmetį „Chevrolet“ pardavimai Senajame žemyne sumažėjo net 29%, kai bendras rinkos nuosmukis sudarė nepilnus 7%. Specialistai prastą „Chevrolet“ padėtį aiškina senstelėjusiais modeliais ir konkurencija su kita „General Motors“ marke – „Opel“.
„Chevrolet“ Europoje pateikiama kaip ekonominė markė, pasižyminti geru kainos ir vertės santykiu, kone pusę visų parduodamų „Chevrolet“ čia sudaro maži „Spark“ ir „Aveo“ modeliai. Europai niekaip neišsikapstant iš krizės, vis daugiau pirkėjų renkasi kuklesnius ir mažesnius automobilius, tad ši tendencija „Chevrolet“ turėtų būti palanki, tačiau markės rezultatai vis prastėja. „JATO Dynamics“ duomenimis, per pirmąjį pusmetį „Spark“ pardavimai smuktelėjo 35% iki kiek daugiau nei 20 tūkst. vnt., o „Aveo“ sumažėjo net 47% iki beveik 15 tūkst. vnt. Dėl tokių prastų „Aveo“ rezultatų šiemet antru pagal populiarumą „Chevrolet“ modeliu tapo „Cruze“, kurio pardavimai sausio-birželio mėnesiais išaugo 5% iki beveik 19 tūkst. vnt. Bendri „Chevrolet“ pardavimai Europoje nagrinėjamu laikotarpiu sumažėjo 29% iki kiek daugiau nei 74 tūkst. vnt.
“Chevrolet Trax”
Pastebima, kad šiai markei itin svarbūs maži modeliai - „Spark“ ir „Aveo“ – jau kiek išsikvėpė, o ir pati produktų gama yra per mažai pritaikyta Europos pirkėjų skoniui. „Chevrolet“ varžovės iš Pietų Korėjos „Kia“ ir „Hyundai“ yra gerokai arčiau Europos pirkėjų, nes kartu turi automobilių dizaino ir inžinerijos centrą Vokietijoje bei gamyklas Čekijoje ir Slovakijoje. Savo ruožtu Rumunijoje įsikūrusi „Dacia“ yra koordinuojama iš „Renault“ būstinės Paryžiuje.
„Chevrolet“ modeliai konkurentams nusileidžia pagal degalų sąnaudas ir CO2 emisijas. „JATO Dynamics“ duomenimis, praeitais metais Europoje parduotų „Chevrolet“ automobilių vidutinė anglies dvideginio emisija buvo 141 g/km, o su tokiu rezultatu ši markė užėmė 18 vietą tarp 20 markių ir atsiliko netgi nuo BMW ir „Mercedes-Benz“.
Kita „Chevrolet“ problema yra konkurencija su tai pačiai „General Motors“ priklausiančia „Opel“ marke. Šioje srityje specialistai siūlo mokytis iš „Volkswagen“, kuris siekia kiekvienai savo turimai markei suteikti aiškų identitetą. Dėl to, net ir labai konstrukciškai artimi „Škoda Octavia“, „Seat Leon“, „Volkswagen Golf“ ir „Audi A3“ taiko skirtingą kainodarą, orientuojasi į skirtingus prioritetus turinčius pirkėjus ir beveik nekonkuruoja tarpusavyje. Tuo tarpu tarp tokių artimų „Chevrolet“ ir „Opel“ modelių kaip „Trax“ ir „Mokka“ arba „Captiva ir „Antara“ trintis yra labai didelė. Iš pradžių atrodė, kad „Trax“ labiausiai akcentuos patrauklią kainą, o „Mokka“ – modernias elektronikos sistemas bei geresnę interjero apdailos kokybę, tačiau brangesnėse „Trax“ versijose „Chevrolet“ pasiūlius išmanią multimedijos sistemą „MyLink“, o „Opel“ pradėjus taikyti nuolaidas „Mokka“ visureigiui šie du modeliai tapo tiesioginiais varžovais.
“MyLink” sistema “Chevrolet Trax” modelyje
Identiteto problema irgi aktuali „Chevrolet“, nes greta tokių kuklių korėjietiškų automobilių kaip „Spark“ ir „Aveo“ čia galima rasti ir modernų elektromobilį „Volt“, ir sportiškus modelius „Camaro“ bei „Corvette“.
Nors pasaulinėse rinkose „Chevrolet“ sekasi gerai, Europoje jai ir toliau bus nelengva. „IHS Automotive“ prognozuoja, kad Senajame žemyne „Chevrolet“ pardavimai smuks iki pat 2016 m., kuomet turėtų pasirodyti naujos kartos „Spark“ ir „Cruze“ modeliai.
Rugpjūtis 30, 2013 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą