
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Cadillac BLS Europoje remsis dyzeliais ir orientuosis į didelius parkus
Iki 2010 m. „Cadillac“ planuojama kasmet Senajame žemyne parduoti apie 20 tūkst. automobilių, išnet kurių tris ketvirtadalius sudarys BLS modelis. Tai pats mažiausias „Cadillac“ šeimos narys, specialiai sukurtas Europai ir čia gaminamas. BLS yra „General Motors“ įrankis paversti „Cadillac“ markę pasauline. 2005 m. JAV pardavusi 235,002 automobilius “Cadillac„ namų rinkos prestižinių automobilių sektoriuje rinkoje nusileido tik „Lexus“ ir BMW. Tuo tarpu Europoje pernai buvo parduota vos 2,019 automobilių, kas yra nykstamas kiekis netgi prestižinių automobilių sektoriuje.
BLS vaidmuo yra pakeisti europiečių pažiūrį ir nusistatymą „Cadillac“ atžvilgiu. „Cadillac“ generalinis direktorius Jimas Tayloras teigė, kad BLS kainuos nuo 5% iki 10% mažiau, lyginant su tokiais vokiškais prestižiniais modeliais kaip 3 serijos BMW ir C klasės „Mercedes-Benz“. Tokiu būdu pigiausias BLS, aprūpintas benzininiu 2,0 ltr. 175 AG varikliu, Vokietijoje kainuoja 27,590 eurų. Tuo tarpu turintis turbodyzelinį 1,9 ltr. 150 AG variklį BLS kainuoja 28,450 eurų.
BLS yra pirmasis „Cadillac“ modelis Europoje su dyzeliniu varikliu. Tikimasi, kad per 60% visų šio modelio pardavimų sudarys būtent dyzelinė versija. 2007 m. „Cadillac“ žada pateikti BLS su universalo kėbulu, o 2008 m. ar metais vėliau laukiama BMW X3 dydžio visureigio, kuris bus pigesnis už SRX ir „Escalade“ visureigius.
„Cadillac“ žygis į Europą prasidėjo 2003 m. pristačius CTS prestižinį didelį sedaną. Tuo tarpu kol kas didžiausio pirkėjų dėmesio sulaukė SRX visureigis.
„Cadillac“ tikisi, kad naujasis sedanas BLS padės įsiveržti ir į Senojo žemyno įmonių automobilių parkus. „General Motors“ valdoma prestižinė markė iki kitų metų pabaigos Europoje tikisi parduoti 8 tūkst. BLS, išjų net 3 tūkst. vnt. turėtų tekti įmonių autoparkams.
Už tarptautinę rinkodarą ir markės vystymą atsakingas „Cadillac“ vadovas Jamesas Vurpillatas pripažino, jog automobilių nuomos kompanijos kol kas siūlo nedaug „Cadillac“ modelių, tačiau tikisi, kad dar šiemet automobilių parkai įsigis pusantro tūkstančio „Cadillac“. „General Motors“ padalinys „Cadillac and Corvette Europe“ bendrovių autoparkams „Cadillac“ automobilius siūlys naudodamasis bendrovės „LeasePlan“ paslaugomis. Olandijoje įsikūrusi „LeasePlan“ yra didžiausia Europoje įmonių autoparkų valdymo bendrovė, šiuo metu 26 šalyse aptarnaujanti 1,2 mln. automobilių. Pusė „LeasePlan“ akcijų dar neseniai valdė Senojo žemyno automobilių gamybos milžinas „Volkswagen“.
„LeasePlan“ „Cadillac“ automobiliais prekiaus visoje Europoje. JAV gamintojas mano, kad tai yra nemažas privalumas, nes kitos markės skirtingose šalyse bendradarbiauja su skirtingomis nuomos kompanijomis. J.Vurpillatas tikisi, jog vieninga veikla visose Europos šalyse turėtų pagerinti „Cadillac“ įvaizdį ir sutvirtinti šios markės pozicijas. Be to, veikdamas visoje Senojo žemyno erdvėje „LeasePlan“ galės sumažinti prekybos ir rinkodaros kaštus bei užtikrinti nuoseklią kainodaros, garantinio aptarnavimo ir logistikos strategiją.
J.Vurpillatas tikina, jog automobilių nuomos bendrovės ir juridiniai asmenys įsigyja nemažą dalį prestižinių vidutinių automobilių. „Dataforce“ duomenimis, kai kuriose rinkose, pavyzdžiui, Vokietijoje ir Didžiojoje Britanijoje, įmonių autoparkams tenka daugiau nei pusė visų šalyje įregistruojamų prestižinių vidutinių automobilių. Vis dėlto „Cadillac BLS“ bus nelengva varžytis su tokiais pirkėjų pripažinimą pelniusiais modeliais kaip „Audi A4“ bei 3 serijos BMW.
Birželis 30, 2006 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą