
Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
Automobilių rinkos nuosmukis sukels tiekėjų susijungimus ir bankrotus
Automobilių komponentų gamintojų vadovai pripažįsta, kad ekonomikos nuosmukis sukels susijungimų ir bankrotų bangą, nes dėl sumažėjusios paklausos ir aršaus spaudimo mažinti kainas vis mažiau bendrovių geba veikti pelningai. Vieną didžiausių detalių gamintojų „Continental“ pernai įsigijusios bendrovės „Schaeffler Automotive“ vadovas Peteris Pleusas mano, kad ši automobilių rinkos krizė sustiprins konsolidacijos tendencijas.
Prancūzijos padangų gamintojo „Michelin“ vadovas Michelis Rollier teigia esąs tikras, kad per artimiausius kelerius metus bus palankių progų įsigyti kitų detalių gamintojų, nes rinkoje atsirado daug naujų žaidėjų, o visiems išsilaikyti bus sunku. „Robert Bosch“, „Johnson Controls“ bei „Honeywell“ bendrovių vadovai taip pat domisi įdomių technologijų įsigijimo galimybėmis. Ekspertai prognozuoja, kad palankių progų perimti detalių gamintojus tikrai pasitaikys, nes dėl krizės smarkiai mažėja jų likvidumas.
Viena iš”Bosch” būstinių
Vokietijos bendrovės „ZF Friedrichshafen“ šefas Hansas-Georgas Haerteris pastebi, kad komponentų gamintojų skaičius jau mažėja ir ši tendencija tęsis toliau. Tai ypač būdinga JAV rinkai, kur bankrotą paskelbė tokios bendrovės kaip „Visteon“ ir „Lear“. „IHS Global Insight“ analitikas Christianas Muelleris mano, kad iš4 tūkst. pasaulyje esančių detalių gamintojų iki 2010 m. pabaigos apie 500 gali tapti nemokūs. Jis pridūrė, kad su didžiausia grėsme susiduria bendrovės, gaminančios masinio naudojimo detales, o ne modernių technologijų komponentus.
Vienų detalių gamintojų bankrotas gali pasitarnauti kitiems. Pavyzdžiui, „Johnson Controls“ atstovas Johannesas Rotersas džiaugiasi, kad pavyko perimti keletą kontraktų išžlugusio „Lear“. Vis dėlto ekspertai pastebi, kad šios pramonės šakos laukia ilgas sudėtingas laikotarpis, priversiantis bendroves smarkiai mažinti kaštus ir atleisti tūkstančius darbuotojų. „Michelin“ šefas M.Rollier mano, kad blogiausi laikai jau praėjo, tačiau „Bosch“ automobilių komponentų skyriaus vadovas Berndas Bohras įspėja, kad greito atsigavimo tikėtis neverta. Pasak jo, artimiausius penkerius-šešerius metus Europos, Š iaurės Amerikos ir Japonijos rinkose augimas bus artimas nuliui. Bergisch-Gladbacho mieste Vokietijoje veikiančio automobilių tyrimų instituto vadovas Stefanas Bratzelis tikina, jog šiemet šimto didžiausių pasaulio detalių gamintojų pardavimai vidutiniškai smuks 25%.
Lapkritis 23, 2009 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Parašykite komentarą