Ar naujajam BMW X6 negresia R klasės „Mercedes-Benz“ likimas?

Pirmaujantys prestižinių automobilių gamintojai BMW ir „Daimler“ skirtingai vertina nišinių modelių galimybes: BMW tikisi, kad naujasis X6 sulauks pripažinimo, ypač JAV rinkoje, tuo tarpu „Mercedes-Benz“ pripažįsta R klasės modelio nesėkmę ir planuoja atnaujinti jo išvaizdą. „Daimler“ vadovas Dieteris Zetsche Detroito (JAV) automobilių parodoje patvirtino, kad R klasės modeliui nepavyko įgyvendinti gamintojo planų, tad galvojama apie naujo koncepcinio modelio kūrimą. Anot D.Zetsche, kol kas dar nežinoma, ar tai bus R klasės įpėdinis, ar visiškai kitoks automobilis. Vadovas pastebėjo, kad nišinių modelių segmentas augo lėčiau, nei buvo planuota.

Tuo tarpu pagrindinis „Mercedes-Benz“ varžovas BMW ką tik pateikė naują nišinį modelį – kupė bruožų turintį visureigį X6. Gamintojas tikisi, kad kupė primenančios kėbulo linijos privilios daugiau pirkėjų nei vienatūrio ir ištaigingo sedano savybes bandęs derinti R klasės modelis. BMW viliasi, kad X6 sukurs naują kupė primenančių visureigių nišą, o už pardavimus ir rinkodarą atsakingas gamintojo valdybos narys Stefenas Krause pastebėjo, kad JAV rinkoje dažnai gimdavo naujos automobilių gamybos tendencijos. Jis tvirtino tikįs, kad dėl puikių valdymo savybių ir novatoriško dizaino X6 sulauks didelio pasisekimo JAV. Tiesa, galima pastebėti, kad priešdvejus metus „Daimler“ atstovai panašiai kalbėjo apie tuomet debiutavusį R klasės modelį.

R klasės “Mercedes-Benz”

BMW X6 Europoje ir JAV bus galima įsigyti nuo birželio mėnesio. Planuojama, kad maždaug dar po metų šis modelis gaus ir hibridinį variklį. „Mercedes-Benz“ išpradžių planavo per metus parduoti 50 tūkst. R klasės automobilių, pusę šio kiekio buvo ketinama parduoti kitapus Atlanto. Deja, šie planai taip ir liko planais. Pradėjus strigti pardavimams automobilio kaina buvo sumažinta 5 tūkst. dolerių (11,7 tūkst. Lt) bei pasiūlyta septynvietė versija su trimis sėdynių eilėmis. Nepaisant to, pardavimai pagrindinėje JAV rinkoje pernai smuktelėjo 28% iki 18,168 vnt. „JATO Dynamics“ duomenimis, per vienuolika praeitų metų mėnesių šio modelio pardavimai Europoje sumažėjo beveik 8% iki 10,018 vnt. R klasės vienatūris kartu su ML ir GL visureigiais gaminamas Alabamos gamykloje JAV.

X6 bus pirmasis BMW modelis, turintis hibridinį elektrinį-benzininį variklį. Š is dvejopo veikimo agregatas buvo kuriamas bendradarbiaujant su „General Motors“ bei „DaimlerChrysler“. Be to, X6 pirmasis gaus modernų 4,4 ltr. V-8 (407 AG) benzininį agregatą su dviem turbinom, kuris pakeis dabar naudojamą 4,8 ltr. variklį. Mažindamas variklių darbinį tūri BMW reaguoja į vis griežtėjančius aplinkos taršos normatyvus. Be šio naujojo agregato Europoje X6 bus komplektuojamas su 3,0 ltr. (235 AG) ir 3,5 ltr. (286 AG) turbodyzelinėmis bei 3,0 ltr. (306 AG) turbinine benzinine jėgainėmis. JAV rinkoje bus galima užsisakyti ir 3,0 ltr. (300 AG) turbodyzelinį variklį.

Naujasis BMW X6

BMW X6 bus gaminamas Spartanburgo gamykloje JAV, kur dabar surenkama visureigis X5 bei roadsteris Z4. Manoma, kad X6 teks ketvirtadalis gamyklos pajėgumų, kurie siekia 160 tūkst. automobilių per metus. Naujasis X6 Vokietijoje kainuos 56,800-73,800 eurų (196,100-254,800 Lt).

Sausis 28, 2008   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Komentarai

  • MB

    R super auto

Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: