Autoverslas
- Ką dyzelių nuosmukis Europoje reiškia Lietuvai
- Alternatyvių degalų dalis naujų automobilių rinkoje jau viršijo 6%
- X klasės „Mercedes-Benz“ taikosi į turtingus keturračių mėgėjus ir buriuotojus
- „Daimler“ pasiruošęs paneigti kaltinimus dėl sukčiavimo su emisijomis
- Tikimasi, kad „E-Pace“ taps populiariausiu „Jaguar“ modeliu
- Pigaus automobilio projektas – „Volkswagen“ decentralizacijos išbandymas
- Kiek elektromobiliai yra švaresni už įprastinius priklauso nuo to, kur jūs esate
- PSA, „Renault“ ir „Suzuki“ domisi galimybe investuoti į „Proton“
- Kodėl „Tesla“ yra nepanaši į nė vieną kitą automobilių gamintoją
- „Kodiaq“ visureigis atveria naujas galimybes „Škoda“ markei
- Archyvas
Paieška
2007 m. nauji vadovai vykdys pokyčius
Praeitų metų pabaigoje „Sueddeutsche Zeitung“ duotame interviu BMW vadovas Norbertas Reithoferis prognozavo, kad per artimiausius 10 metų automobilių pramonė ūgtelės 20%, tačiau prestižinių markių rinka augs dvigubai greičiau nei masinių. Pamažu įsibėgėjant 2007 metams aiškėja, kad N.Reithoferis buvo teisus – „Audi“, BMW, „Mercedes-Benz“ veikiausiai ir šiemet skaičiuos rekordinius pardavimus, tuo tarpu masinės markės, pavyzdžiui „Opel“, „Ford“ bei „Renault“, spręs rimtas problemas. Bene vienintelė išimtis čia būtų puikius rezultatus demonstruojantis „Fiat“.
Automobilių pramonėje šiemet laukiama nemažai kitokių pokyčių. „Volkswagen“ grupės šefo postą perėmus Martinui Winterkornui pasitraukė „Volkswagen“ markės grupės vadovas Wolfgangas Bernhardas. M.Winterkornas siekia sumažinti grupei priklausančių markių savarankiškumą ir jas suskirstyti į du pogrupius: masines ir prestižines markes, o tokioje struktūroje W.Bernhardui nebeliko vietos.
Vadovybės pokyčių laukiama ir Prancūzijoje bei Italijoje Dar šį mėnesį „PSA/Peugeot-Citroen“ šturvalą perims Christianas Streiffas, o „Fiat“ grupės šefas Sergio Marchionne automobilių gamybos padalinio „Fiat Auto“ valdymą netrukus patikės vienam išsavo bendražygių. „Renault“ ir „Nissan“ bosui Carlosui Ghosnui paskyrus naują „Nissan“ gamybos vadovą pasigirdo spėlionių, kad taip pat gali įvykti ir „Renault“. Tokiu atveju šis postas veikiausiai atitektų senam C.Ghosno kolegai Patrickui Pelatai.
Manoma, kad ekonomiškų variklių populiarumas šiemet toliau sparčiai augs. Nors naftos kainos dabar nesiekia rekordinio 2006 m. lygio, daugumoje Europos šalių benzinas yra labai brangus. Didžiausioje Europos automobilių rinkoje Vokietijoje sausio 1 d. degalai pabrango maždaug 6 euro centais (0,21 Lt), nes įsigaliojo 3 procentiniais punktais didesnis PVM tarifas bei nauji reikalavimai, pagal kuriuos brangūs biodegalai turi sudaryti didesnę benzino bei dyzelino dalį. Europos Komisijai mažinant leistinas taršos normas ir brangstant degalams vis daugiau pirkėjų ieškos ekonomiškesnių automobilių. Š i tendencija palanki mažų automobilių ir hibridinių jėgainių gamintojams.
Europos automobilių pramonė pamažu juda į rytus, nes vis daugiau automobilių ir komponentų gamintojų vysto veiklą naujose ES narėse. Metų pradžioje prie bendrijos prisijungė Bulgarija ir Rumunija. Pastarosios šalies rinka gali pasigirti puikiais augimo tempais, be to, čia veikia sėkmingo „Logan“ modelio išgarsinta „Dacia“. Nors automobilių pardavimai naujose šalyse narėse yra gerokai mažesni nei Vakarų Europoje, naujųjų narių rinka auga sparčiau. „Ernst & Young“ prognozuoja, kad 2005-2011 m. Centrinės ir Rytų Europos rinka padidės nuo 4 mln. vnt. iki 4,9 mln. vnt., tuo tarpu Vakarų Europoje per tą patį laikotarpį pardavimai ūgtelės kukliau – nuo 16,5 mln. vnt. iki 17 mln. vnt. Tikimasi, kad augimą paskatins gamybos plėtra Lenkijoje, Čekijoje, Slovakijoje ir Rusijoje.
Š iais metais Europoje suaktyvės Kinijos gamintojai: „Brilliance Jinbei Automotive“ Senajame žemyne planuoja realizuoti 15 tūkst. BS6 sedanų, o „Shuanghuan Automobile“ viliasi Italijoje ir Rumunijoje parduoti atitinkamai 5 tūkst. ir 2,5 tūkst. automobilių. Be to, birželio mėnesį „Jiangling Holding“ pamėgins atgaivinti „Landwind“ visureigio pardavimus. Tiesa, šio modelio pavadinimas bus pakeistas į „X-Pedition“, nes 2005 m. neatlikus dūžio testo pardavimai smarkiai sumažėjo.
2007 m. Azijos gamintojai ir toliau didins užimamą Europos rinkos dalį. ACEA duomenimis, pernai „Toyota Motor“ pardavimai Europoje išaugo 9,7% iki 896,831 vnt., tuo tarpu pati rinka padidėjo tik 0,7%. Š iemet turėtų sustiprėti ir „Kia“ pozicijos, nes neseniai rinkoje pasirodė naujas kompaktinis modelis „Cee,d“, kuris gaminamas Slovakijoje esančioje Zilinos gamykloje.
Finansinės JAV gamintojų „Ford Motor“ ir „General Motors“ problemos atsiliepė ir jų veiklai Senajame žemyne. Jei „Ford“ galiausiai apsispręstų parduoti „Jaguar“ ir „Aston Martin“ markes, jo rinkos dalis dar sumažėtų. Kita vertus, siekdami JAV pirkėjams pasiūlyti kokybiškų mažų automobilių, abu gamintojai Europai skiria daugiau dėmesio: „General Motors“ į JAV eksportuos „Saturn“ ženkleliu pažymėtą „Opel Astra“, o „Ford“ svarsto galimybę amerikiečiams pasiūlyti „S-Max“ tipo modelį.
Vasaris 21, 2007 Įrašas priklauso rubrikai "Analize"
Komentarai
Nin
Uji coba expedisi eropa asia telah meiauktmkbn fortuner tetap tangguh di medan mana pun. Great post… informasi yang informatif.. salam sukses sob.
Parašykite komentarą