„Toyota“ jėgainių strategija Europoje

„Daktaru Hibridu“ pramintas „Toyota“ hibridinių sistemų padalinio vadovas Takehisa Yaegashi Vokietijoje vykusiame technologijos pristatyme teigė, kad šio Japonijos gamintojo Europos jėgainių strategijoje yra du kertiniai akmenys. Kadangi „Toyota“ planuoja hibridiniais agregatais aprūpinti visą modelių gamą, maži Europos rinkai skirti automobiliai turės kuklesnes ir pigesnes hibridines sistemas. Tuo tarpu į didelius ir prestižinius „Toyota“ grupės modelius bus diegiamos brangesnės hibridinės technologijos, kokias galima rasti „Lexus RX400h“ ar „Toyota Prius“.

„Prius“ bei RX400h turi galingas hibridines sistemas, kuriose elektrinis variklis, ar net du elektriniai varikliai, važiuojant nedideliu greičiu visiškai pavaduoja benzininį agregatą, o spustelėjus akceleratorių jis (jie) prideda papildomos galios.

“Lexus RX400h”

Maži „Toyota“ automobiliai veikiausiai bus aprūpinami silpnesne hibridine sistema, kurios elektrinis variklis padeda benzininiam agregatui, tačiau niekuomet nebūna vienintelis galios šaltinis. Už inžineriją ir gamybą atsakingas „Toyota Motor“ viceprezidentas Kazuhiko Miyadera taip pat teigė manąs, kad silpnesne hibridine sistema bus aprūpinami ir Europos rinkai skirti maži „Toyota“ modeliai, tačiau nekomentavo, kada ir kurie modeliai gaus šią sistemą.

T.Yaegashi teigė, kad silpnesnė hibridinė sistema naudojama Japonijos rinkai skirtame „Crown“ sedane. Silpnesnę hibridinę sistemą turi ir Europoje parduodamas „Honda Civic“ modelis.

Dar paprastesnė – pseudohibridinė – technologija yra „Citroen C3“ naudojama taip vadinama „start-stop“ funkcija. C3 turi „Valeo“ tiekiamą starterio ir kintamos srovės generatoriaus sistemą, kuri išjungia variklį sustabdžius automobilį, o vairuotojui pakėlus koją nuo stabdžio pedalo, vėl jį užveda.

Rugsėjis 6, 2005   Įrašas priklauso rubrikai "Analize"



Parašykite komentarą

Vardas:   
Komentaras: